FOTO Chery intră oficial pe piața din România cu modelele Tiggo 7 și Tiggo 8 / Cum arată SUV-urile producătorului chinez și care sunt prețurile de lansare / Concurență pentru Dacia Bigster?

Modelele Chery Tiggo 7 și Tiggo 8. Sursa foto: Chery

Brandul chinezesc de autoturisme Chery a fost lansat oficial joi pe piața locală, la București. Modelele prezentate la lansare au fost Chery Tiggo 7 și Tiggo 8, momentan singurele modele care pot fi cumpărate pe piața din România. TechRider.ro a participat la evenimentul de lansare, unde a avut ocazia de a observa în detaliu noile modele de SUV-uri asiatice.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Tiggo 7 și Tiggo 8, oficial în România

La evenimentul de lansare, au fost prezentate SUV-urile care vor fi comercializate în România, Chery Tiggo 7 și Tiggo 8. În completarea gamei Tiggo vor mai veni, în viitor, și modele precum Tiggo 2.

Platforma celor două modele Tiggo este comună. Modelele Tiggo 7 și 8 au la bază platforma „Mars arhitecture – Super hybrid platform”. Aceasta are la bază sistemul CSH, Chery Super Hybrid, un sistem ce folosește motorul termic, cu o eficiență termică de 44,5%, și cel electric. Puterea hibridă maximă este de 279 de cai putere, iar transmisia este optimizată „ pentru a obține un consum de combustibil sub 6,0 l/100 km cu bateria descărcată”, conform producătorului

Platforma hibridă Chery Tiggo 7 / Tiggo 8. Sursa foto: TechRider.ro

Chery Tiggo 7, un SUV din segmentul C

Chery Tiggo 7. Sursa foto: TechRider.ro

SUV-ul Chery Tiggo 7 este modelul care intră în competiție directă cu autoturismul autohton Dacia Duster, iar Tiggo 8 cu modelul Bigster al Dacia.

Exteriorul seamănă cu ce am mai văzut pe modelele Mazda, în special fața și spatele. Tiggo 7 are un portbagaj de 500 de litri care, prin rabatarea banchetelor, poate fi extins la 1.305 litri. Cu banchetele ridicate, modelul chizesec are mai mult spațiu decât un Duster, dar, cu ele rabatate, SUV-ul românesc îl depășește cu peste 200 de litri capacitate.

Modelul expus era dotat și cu cel de-al treilea rând de scaune, dar este un rând destul de înghesuit. Din ce am observat, pare că și un copil s-ar chinui să stea confortabil pe al treilea rând de scaune. Chery nu a comunicat care este volumul portbagajului cu toate cele trei scaune ridicate la niciunul dintre modelele expuse.

Sursa foto: TechRider.ro

Tiggo 7 vine dotat cu multiple sisteme de siguranță de proveniență Bosch, printre care și un senzor care monitorizează privirea șoferului pentru a nu sta prea mult neatent la drum. Sistemul de camere este unul impresionant, cu o vedere de tip bird’s eye, dar și cu sistem de camere pentru fața, spatele și lateralul vehicului.

Toate aceste sisteme sunt controlate din interior de pe un ecran de 15,6 inci de rezoluție 2,5K, ajutat de un procesor Qualcomm 8155. Putem relata că sistemul se mișcă bine, dar interfața acestuia este destul de complicată. De pe acest ecran se pot modifica și sistemele de asistență rutieră (ADAS), dar și iluminarea ambientală.

De notat este faptul că nu există butoane fizice pentru comenzile audio sau pentru climatizare, iar comenzile de pe volan sunt acoperite de un panou ce pare a fi tactil, dar nu este. Aceasta este o tactică pe care și Volkswagen a încercat-o, dar a revenit la butoane clasice pe volan, din cauza plângerilor pe care le-au primit de la clienți.

Chery Tiggo 8, un concurent pentru Dacia Bigster

Modelul Tiggo 8 este un Tiggo 7, doar că mai mare, întrucât cele două modele împărtășesc aceeași platformă. La exterior, cele două modele sunt asemănătoare, la fel ca la interior.

Un lucru de notat la ambele este faptul că șoferul nu se simte foarte confortabil la volanul modelelor Tiggo. Scaunul pare înghesuit, iar sentimentul este amplificat de consola centrală care, practic, delimitează șoferul de pasager.

Sursa foto: TechRider,.ro

În rest, comenzile de semnalizare se simt premium, ca mare parte din materialele din interior. Partea de sus a ușii este căptușită cu piele moale la atingere, iar puținele butoane de la bordul Tiggo 7 și 8 se simt plăcut la atingere. Sistemul audio este de fabricație Sony, care se aude bine, cu un sunet puternic și clar.  

Prima impresie cu Chery Tiggo 7

Am avut ocazia să fim conduși până la evenimentul de lansare într-un Chery Tiggo 7 cu motorizare hibridă. Modelul pe care l-am testat era echipat complet, iar șoferul ne-a spus că acel model Tiggo 8 hibrid ar costa „cam 37.000 de euro”.

Prima impresie a venit cu mixed feelings, întrucât, la relanti, se auzea un zgomot metalic, ce s-a oprit atunci când a fost oprit motorul termic al Tiggo 8. Dar, când ne-am pus în mișcare, totul a fost silențios.

Materialele din interior sunt moi la atingere, iar pielea de pe partea de sus a ușii pare calitativă, iar tehnologia este de vârf. Pentru pasagerii din față, scaunele pot fi încălzite sau ventilate și pot fi dotate și cu opțiunea de masaj. Modul de masaj care ne-a atras atenția este denumit „lăbuță de pisică”.

Prețuri pentru Tiggo 7 și Tiggo 8

Prețurile prezentate de producător pentru Chery Tiggo 7 vor fi, în funcție de nivelul de echipare:

  • Comfort: 27.990 euro;
  • Luxury: 29.990 euro;
  • Unique AWD: 34.990 euro.

Modelul Tiggo 8 are un două nivele de echipare, care variază ca preț între 34.990 de euro (varianta Luxury) și 37.990 de euro (varianta Unique).

Auto Italia Group, importatorul oficial al brandului Chery în România, a anunțat un pachet de reduceri până în luna august. Astfel, prețurile mașinilor ar scădea cu 2.000-3.000 de euro. Vehiculele Chery vin cu o garanție de 7 ani sau 150.000 de kilometri, dar și cu asistență rutieră tot pentru 7 ani sau 150.000 de kilometri.

Pachetul de asistență rutieră vine cu multe beneficii pentru clienții Chery:

Servicii disponibile În aproprierea reședinței Peste 50 km de reședință
Call Center 24/7 Da Da
Depanare la fața locului Da Da
Tractare Da Da
Recuperare din afara carosabilului Da Da
Depozitare / parcare Da Da
Continuarea călătoriei Nu Da
Cazare Nu Da
Transport persoane Da Da
Mașină de înlocuire Da Da
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...