Peste 280.000 de persoane și-au testat cunoștințele despre pericolele digitale pe platforma „Siguranța online” a unei bănci locale

ilustratie frauda online cu carduri si un laptop
Sursa foto: Freepik

Testul privind cunoștințele despre pericolele digitale, postat pe platforma „Siguranța online” a Băncii Transilvania, a fost completat de 365.000 de ori, în primele șase luni ale anului, potrivit unui comunicat de presă al băncii.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Numai în perioada februarie – august 2025, au fost înregistrate 280.000 de persoane care și-au testat cunoștințele pe platforma dedicată, cu un record de 12.000 de participanți pe zi. În decurs de șase luni, testul a fost completat de 365.000 de ori, transmite Agerpres.

Potrivit sursei citate, cele mai multe provocări au fost generate de întrebările despre următoarele subiecte: „Ce informații sunt necesare pentru a primi bani în cont?” – răspuns corect: „IBAN-ul și numele destinatarului”; „Ce ar trebui să faci dacă primești un mesaj sau un apel de la un angajat al băncii, care îți cere să instalezi o aplicație pentru control la distanță a dispozitivelor, de tipul AnyDesk/Team Viewer?” – răspuns și acțiune corecte: „Nu dau curs solicitării, închei convorbirea și anunț BT cu privire la tentativa de fraudă, la numărul de telefon 0264.308.055”; „Cum ar trebui să procedezi dacă ești sunat de o persoană care pretinde că este de la bancă și îți cere informații personale sau bancare, sub pretextul actualizării datelor pentru a evita blocarea accesului la cont?” – răspuns și acțiune corecte: „Nu dau curs solicitării, închei conversația și anunț BT, la numărul de telefon 0264.308.055, cu privire la tentativa de fraudă”.

„Quiz-ul despre siguranța online este deschis, în continuare, tuturor. Platforma «Siguranța online» a Băncii Transilvania oferă resurse de educație digitală și financiară pentru prevenirea fraudelor, pentru cunoașterea metodelor de protecție în astfel de situații și pentru formarea unor comportamente adecvate”, se arată în comunicat.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România și din sud-estul Europei. Bancă universală, ce acoperă toate segmentele de clienți și linii de business în sectorul financiar, are 23% cotă de piață, aproape cinci milioane de clienți, 7,5 milioane de carduri emise, peste 10.000 de angajați, soluții de online banking și 530 de sedii în 180 de localități.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...