Câștigurile Ferrari au crescut cu 15% în primul trimestru / Producătorul auto avertizează că tarifele SUA i-ar putea afecta profiturile în acest an

Mașină de lux Ferrari pe stradă
Photo by Roman Pohorecki on Pexels

Veniturile de bază au crescut cu 15% în primul trimestru pentru producătorul de mașini sport de lux Ferrari, pe o gamă mai bogată de produse și pe cererea pentru personalizări, a declarat marți compania, deși a reiterat că tarifele din SUA ar putea afecta profitabilitatea în acest an, informează Reuters.

Rezultatul a fost determinat de livrările familiei SF90XX, de modelele 12Cilindri și 499P Modificata, a precizat compania într-un comunicat, precum și de un mix de țări pozitiv determinat de vânzările din America.

Veniturile ajustate înainte de dobânzi, taxe, depreciere și amortizare (EBITDA) s-au ridicat la 693 de milioane de euro în perioada ianuarie-martie, corespunzând în linii mari unui consens al analiștilor de 689 de milioane de euro, într-un sondaj Reuters.

În trimestru, livrările de vehicule au rămas aproape neschimbate, la 3.593 de unități.

Acest lucru subliniază „o profitabilitate puternică determinată de mixul nostru de produse și de cererea continuă de personalizări”, a declarat directorul general Benedetto Vigna în comunicat.

Personalizările se referă la modificările pe care clienții le solicită pentru a-și face mașinile mai potrivite pentru gusturile lor, atât la interior, cât și la exterior.

Ferrari și-a confirmat marți previziunile privind rezultatele sale pentru întregul an, inclusiv cele privind creșterea EBITDA ajustată la cel puțin 2,68 miliarde de euro și o marjă EBITDA de cel puțin 38,3%.

Cu toate acestea, Ferrari a confirmat că previziunile sale sunt supuse unui potențial impact negativ de 50 de puncte de bază asupra marjelor procentuale de profitabilitate, din cauza politicilor tarifare americane în curs de desfășurare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...