Ca urmare a unor luni cu vânzări bune pentru Ford, compania pune la dispoziția clienților un nou program numit „Zero, Zero, Zero”. Conform unui comunicat de presă emis de Ford, noul plan de vânzări, ce se aplică exclusiv Statelor Unite ale Americii, se referă la:
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
- Zero plată inițială;
- 0% dobândă pentru 48 de luni;
- Zero plăți pentru primele 90 de zile la majoritatea modelelor Ford și Lincoln.
Ford a declarat cifre de vânzări bune în prima jumătate de an
Compania americană a declarat cifre foarte bune de vânzări pentru prima jumătate de an, și asta datorită unei alte campanii de vânzări: „plătește cât plătește un angajat Ford”. Această strategie a funcționat conform așteptărilor, Ford declarând că „vânzările au crescut în al doilea trimestru într-un ritm de aproximativ șapte ori mai mare decât rata generală de creștere a industriei”.
Compania a mai declarat că ascultă de părerile clienților și ale dealerilor, întrucât susțineau că aceștia s-ar bucura mai mult dacă ar reduce cheltuielile inițiale pentru achiziția directă sau prin leasing a unui vehicul.
Publicația Car and Driver spune că, față de această nouă campanie, Ford își prelungește promisiunea „Ford Power” până la 30 septembrie. Aceasta include instalarea gratuită a unui încărcător pentru mașinile electrice la domiciliu. Practic, atunci când un client cumpără direct sau prin leasing un vehicul electric eligibil, producătorul de automobile oferă un încărcător de uz casnic SAE de nivel 2 și plătește pentru instalare.
Care sunt excepțiile?
Oferta se aplică majorității modelelor Ford și Lincoln produse între 2024 și 2025, inclusiv popularul model F-150, cel mai vândut autoturism din State. Totodată, modele Mustang și Explorer, alături de modelele Lincoln Aviator, Corsair și Nautilus vor participa la ofertă.
Conform Ford, modelele care nu sunt eligibile pentru pachetul „0-0-0” sunt:
- Modelele din 2024 ale Ford F-150 Lightning și Mustang Mach-E;
- Modelele din 2024 și 2025 din gama Raptor, Maverick, Ranger, camionetele Super Duty și dubele Transit (cele de transport marfă sau pasageri electrice);
- Modelele din 2025 de Ford Bronco, Bronco Sport și Expedition, dar și Lincoln Navigator.
Strategia „0-0-0” a debutat mai întâi la Mitsubishi, cu rezultate tragice
Într-un efort de a stimula vânzările în SUA la începutul anilor 2000, Mitsubishi Motors a început să ofere o ofertă de finanțare „0-0-0” – 0% avans, 0% dobândă și 0 plăți lunare pentru 12 luni.
Inițial, vânzările au crescut, dar la sfârșitul „perioadei de grație” de un an, numeroși clienți care aveau un scor de credit slab nu au mai plătit, lăsând compania cu vehicule second-hand pentru care nu primiseră niciun ban și care valorau mai puțin decât costul de producție.
Operațiunea americană de creditare a Mitsubishi Motors, MMCA, a fost forțată să facă un provizion de 454 de milioane de dolari pentru rețeaua sa de dealeri din 2003. În consecință, vânzările au scăzut drastic, de la 243.000 de unități în 2003, la 119.000 de unități în 2006.