Yamaha XSR900: Kitul exterior inovator care transformă experiența motocicliștilor

poster cu mai multe randari de motociclete
Sursa Foto: Yamaha

Yamaha Motor a anunțat succesul înregistrat de kitul său exterior (front cowl și seat cowl) dedicat modelului neo-clasic XSR900, disponibil pe piețele din Japonia și Europa. Rata de instalare a depășit 20% în rândul noilor cumpărători din Japonia și se situează între 12 și 16% în Europa.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Un concept născut din visul utilizatorilor

Kitul exterior Yamaha schimbă radical stilul motocicletei, iar vânzările au depășit așteptările încă de la lansare. Conform datelor companiei, aproximativ unul din cinci cumpărători din Japonia alege să monteze acest pachet, iar în Europa, între unu și doi din zece noi proprietari îl integrează pe motocicletele lor.

Proiectul a fost coordonat de Yuki Tanaka, din cadrul Diviziei Customer Experience, care a explicat procesul de dezvoltare:
„A fost o propunere care a vizualizat visul utilizatorului și am reușit să oferim valoare experiențială prin acest produs. Planners, designeri și ingineri s-au adunat încă din faza incipientă în jurul motocicletei, împărtășind opinii și pasiunea lor ca motocicliști. Mă bucur că această pasiune a rezonat cu riderii nu doar în Japonia, ci și în Europa.”

Designerul Motonari Satonaka a subliniat rolul strategic al momentului lansării:
„Introducerea kitului exterior în al doilea an, și nu imediat după schimbarea completă a modelului, i-a conferit un aer proaspăt și a avut un impact pozitiv asupra vânzărilor.”

De la schițe de utilizatori la produs final

În faza de planificare, proprietarii XSR900 și-au exprimat ideile despre stilul dorit prin schițe personale. Echipa de dezvoltare a transformat aceste propuneri într-un kit exterior care reflectă dorințele comunității.

Culori speciale și ediții limitate

Pe lângă popularitatea kiturilor, și strategia cromatică a atras atenția pieței. Edițiile limitate, precum omagiul adus modelului RZ250 sau clasicul GP Blue, s-au epuizat rapid. În prezent, modelul global este disponibil în combinațiile alb cu roșu și negru cu auriu, iar pentru piața japoneză a fost lansată o nuanță exclusivă de „ivory”, disponibilă la precomandă până la 30 septembrie 2025.

Accent pe experiența emoțională

Yuki Tanaka a subliniat viziunea Yamaha privind rolul accesoriilor:
„Accesoriile pot inspira idei și motivații precum «Vreau să cumpăr o motocicletă pentru că vreau să fac asta», și nu doar «Fac asta pentru că am cumpărat o motocicletă!». Ne dorim să dezvoltăm accesorii care să amplifice experiența emoțională a produselor Yamaha.”

Yamaha a confirmat că va continua dezvoltarea de accesorii dedicate XSR900 și altor modele, cu scopul de a aduce valoare suplimentară experienței de utilizare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...