Autoritatea italiană pentru Concurență a amendat Shein cu un milion de euro / Motivul: a indus în eroare clienții în legătură cu impactul produselor sale asupra mediului

aplicatia shein
Sursa foto: Boarding1now | Dreamstime.com

Autoritatea italiană pentru Concurență (AGCM) a anunțat luni că a impus o amendă de un milion de euro platformei de cumpărături online Shein din China, pentru că a indus în eroare clienții în legătură cu impactul produselor sale asupra mediului, transmite Reuters, transmite Agerpres.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Amenda a fost impusă Infinite Styles Services CO. Limited, o companie cu sediul în Dublin care operează site-ul Shein în Europa, după finalizarea unei investigații începute în septembrie de AGCM privind „marketingul ecologic înșelător” (greenwashing).

Afirmațiile legate de dezvoltarea ecologică durabilă și responsabilitatea socială promovate pe site-ul Shein „sunt uneori vagi, generice și/sau excesiv de emfatice și, în alte cazuri, omise și înșelătoare”, a precizat Autoritatea italiană pentru Concurență.

Instituția informează că evaluarea sa a fost influențată de încălcarea obligației de solicitudine, deoarece Shein „operează într-un sector extrem de poluant și cu metode extrem de poluante pentru producerea rapidă și ieftină a hainelor”.

Când a fost lansată investigația, în 2024, Shein anunțase că „este pregătită să coopereze cu autoritățile relevante din Italia, furnizând sprijinul necesar și informații pentru a răspunde tuturor întrebărilor”.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...