Nintendo ar putea colecta, monitoriza și înregistra conversațiile din GameChat-ul Switch 2

Consola Nintendo Switch
Photo by Erik Mclean on Pexels

Nintendo a actualizat recent politica de confidențialitate pentru a confirma că poate „colecta, monitoriza și înregistra” sesiunile de chat audio și video ale utilizatorilor pentru noua funcție GameChat a Switch 2, potrivit ArsTechnica.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Deși aceasta este o practică obișnuită, unii fani s-au speriat. Compania a clarificat, de asemenea, că, toate înregistrările sunt „stocate în mod privat pe dispozitiv”. Nicio înregistrare a unei persoane nu este trimisă către Nintendo „până la trimiterea unui raport”.

Nintendo ar putea înregistra audio și video din GameChat pe Switch 2

Înainte de lansarea Switch 2 și a funcțiilor sale de comunicare GameChat, Nintendo și-a actualizat politica de confidențialitate pentru a menționa că compania „poate monitoriza și înregistra interacțiunile video și audio cu alți utilizatori”. Acum că Switch 2 a fost lansat oficial, înțelegem modul în care consola gestionează înregistrările audio și video din sesiunile GameChat, precum și momentul în care aceste înregistrări pot fi trimise către Nintendo sau partajate cu parteneri, inclusiv cu autoritățile de aplicare a legii.

Înainte de a utiliza GameChat pe Switch 2 pentru prima dată, trebuie să acceptați o serie de termeni GameChat afișați pe ecran. Acești termeni avertizează că conținutul chatului este „înregistrat și stocat temporar” atât pe sistemul dvs., cât și pe sistemul celor cu care discutați. Dar aceste înregistrări stocate sunt partajate cu Nintendo numai dacă un utilizator raportează o încălcare a Ghidului comunității Nintendo, scrie compania.

Această funcție de raportare permite utilizatorului „să revizuiască înregistrarea ultimelor trei minute din ultimele trei sesiuni GameChat” pentru a evidenția o anumită secțiune pentru revizuire, sugerând că sesiunile de chat nu sunt capturate și stocate în întregime. Termenii precizează, de asemenea, că „aceste înregistrări sunt disponibile numai dacă raportul este trimis în termen de 24 de ore”, sugerând că înregistrările sunt șterse din memoria locală după această perioadă.

Dacă un raport este trimis către Nintendo, compania avertizează că „poate divulga anumite informații către terți, cum ar fi autorități, instanțe, avocați sau subcontractanți care examinează chat-urile raportate”. Dacă nu sunteți de acord cu posibilitatea unei astfel de înregistrări și partajări, nu veți putea utiliza GameChat.

Nintendo susține că este pentru protecția dvs.

Nintendo precizează că scopul sistemului său de înregistrare și revizuire este „de a proteja utilizatorii GameChat, în special minorii” și „de a ne sprijini capacitatea de a respecta Regulile comunității”. Acest tip de revizuire a conversațiilor de către moderatori umani este destul de comun în lumea jocurilor și se poate aplica chiar și înregistrărilor vocale realizate de asistenții virtuali pentru case inteligente.

Controlul parental

Dar acest tip de moderare a jocurilor online este de obicei conceput pentru situații în care jucătorii ar putea fi expuși la persoane necunoscute în meciuri online. GameChat de la Nintendo este deja strict limitat la utilizatorii pe care jucătorii i-au adăugat manual ca prieteni în sistemul lor, aceștia fiind singurii care pot trimite un raport de comportament necorespunzător către Nintendo. Utilizatorii GameChat trebuie, de asemenea, să confirme un număr de telefon care să corespundă cu cel din contul lor Nintendo, pentru identificare suplimentară.

Nintendo depune eforturi suplimentare pentru a se asigura că părinții sunt informați atunci când minorii utilizează GameChat. Dacă un sistem Switch 2 are conturi atât pentru un adult, cât și pentru un minor, configurarea GameChat necesită ca adultul să descarce aplicația Nintendo Parental Controls pe un smartphone și să o sincronizeze cu consola folosind un cod. Configurarea acestei aplicații oferă părinților opțiunea de a aproba toți prietenii noi adăugați la contul copilului și chiar de a solicita permisiunea explicită prin intermediul aplicației atunci când copilul dorește să utilizeze chatul video.

În general, înregistrările limitate în timp și locale, cu excepția cazului în care sunt raportate, pe care Nintendo le face aici par a fi o intruziune în viața privată a utilizatorului mediu al GameChat. Totuși, dacă sunteți paranoic că Nintendo ar putea vedea și auzi ce se întâmplă în sufrageria dvs., este bine să fiți cel puțin conștient de acest lucru.

Retragerea consimțământului

Vă puteți retrage consimțământul în orice moment din setările GameChat (în Termenii GameChat), fără a afecta legalitatea gestionării și prelucrării înregistrărilor sau a conținutului chat-ului creat înainte de retragere. Odată ce vă retrageți consimțământul, GameChat nu va mai fi disponibil pentru dvs. Este important să rețineți că orice conținut de chat înregistrat înainte de retragerea dvs. poate fi în continuare raportat de alți utilizatori și revizuit de Nintendo.

Conformitatea cu GDPR în Europa impune Nintendo să furnizeze detalii explicite despre modul în care sunt stocate datele, și nu este clar dacă procesul de colectare a datelor diferă în mod real în SUA. Având în vedere costurile asociate cu munca și serverele pentru milioane de utilizatori GameChat, este posibil să presupunem că nu.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...