The Information: YouTube vrea să reproiecteze aplicația sa pentru TV-uri, prin care să promoveze utilizatorilor mai mult conținut plătit

Aplicatii Youtube și Netflix pe ecranul unui Smart TV
Photo by yousafbhutta on Pixabay

Youtube pare că își dorește să reproiecteze aplicația sa pentru televizoare – a nu se confunda cu Youtube TV – pentru a pune la dispoziția utilizatorilor mai mult conținut plătit, relatează The Information, citat de 9to5Google.

Această mișcare ar pune aplicația în linie pentru a concura cu alți furnizori de conținut plătit, cum ar fi Amazon Prime Video sau Disney+.

Ca toate companiile de streaming în acest moment, YouTube are o linie de bază. Chiar dacă acest lucru înseamnă că trebuie să ofere mai mult conținut plătit utilizatorilor, va face acest lucru. Vedem asta cu YouTube TV printre tendințele sale de creștere a prețurilor și miriade suplimentare de conținut plătit, cum ar fi conexiunile STARZ și Paramount+.

Se pare că YouTube dorește să facă același lucru cu aplicația sa pentru TV printr-o reproiectare, potrivit The Information. În loc să rămânem la designul cu care suntem obișnuiți pe aplicația mobilă sau web, noul design ar încorpora mai mult conținut plătit. Aparent, această reproiectare ar face ca aplicația să arate mai mult ca orice altă aplicație de streaming pe TV. Gândiți-vă la Netflix, Amazon Prime Video sau Disney+.

YouTube a remarcat faptul că mai mulți utilizatori urmăresc pe televizoare decât oricând înainte, ceea ce înseamnă că mai mulți utilizatori sunt susceptibili să urmărească conținut plătit dacă este chiar acolo, în fața lor.

Se pare că societatea dorește să ofere o mare parte din ceea ce este deja disponibil prin intermediul canalelor plătite existente pe aplicația YouTube, cu excepția faptului că este puțin mai în fața utilizatorului. În loc de secțiuni de conținut ascunse, acestea vor fi mai în față și în centru. De asemenea, mișcarea va uni videoclipurile creatorilor marcate ca „episoade” în fluxurile de conținut ale canalelor plătite, amestecând împreună videoclipurile disponibile. Acest lucru va fi posibil datorită unei noi opțiuni pentru creatori de a crea sezoane și episoade.

Mișcarea vine în contextul în care YouTube tocmai a lansat o opțiune Premium Lite care va permite utilizatorilor să vizioneze „majoritatea” videoclipurilor fără reclame. Noua opțiune costă 7,99 $/lună – jumătate din cât costă Premium complet. Această adăugare ar putea juca un rol în modul în care YouTube își proiectează noua aplicație, membrii Premium Lite fiind mai dispuși să se aboneze la conținut suplimentar, deoarece nu plătesc atât de mult.

YouTube menționează că această reproiectare a aplicației TV va fi lansată „în lunile următoare”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...