Tesla nu reușește să evite un proces intentat în Florida după ce un Model S pe Autopilot a provocat un accident mortal

Mașină electrică Tesla Model S
Photo by Jp Valery on Unsplash

Tesla nu a reușit să convingă un judecător federal să pună capăt unui proces privind moartea unei femei lovite după ce un Model S echipat cu Autopilot a ieșit de pe șosea în Key Largo, Florida, deschizând calea pentru un posibil proces luna viitoare, potrivit Reuters.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Judecătoarea districtuală Beth Bloom din Miami a declarat că succesorii lui Naibel Benavides Leon și fostul ei iubit, Dillon Angulo, pot depune plângeri pentru defect de proiectare și omisiune de avertizare împotriva producătorului de automobile al miliardarului Elon Musk și pot solicita daune punitive.

Tesla, cu sediul în Austin, Texas, se confruntă de mult timp cu întrebări cu privire la siguranța tehnologiei sale de autoconducere.

Aceasta a declarat că funcțiile sale sunt destinate șoferilor „pe deplin atenți”, ținând volanul, și că aceste funcții nu fac vehiculele sale autonome.

Procesul se referă la un incident din 25 aprilie 2019 în care George McGee a condus Model S 2019 cu aproximativ 100 km/h într-o intersecție și a intrat în Chevrolet Tahoe-ul parcat al victimelor, lângă care acestea se aflau pe un acostament.

McGee se aplecase pentru a ridica un telefon mobil pe care îl scăpase pe podeaua mașinii sale și se presupune că nu a primit nicio avertisment în timp ce a trecut peste un stop și un semafor înainte de a lovi SUV-ul, care a lovit victimele.

Benavides Leon ar fi fost aruncată la peste 20 de metri, în timp ce Angulo a suferit răni grave.

Într-o decizie de 98 de pagini, Bloom a declarat că reclamanții au oferit suficiente dovezi că defectele Autopilot au fost un „factor substanțial” în rănile lor.

Deși McGee, care nu este pârât, a recunoscut că nu a condus în siguranță, acest lucru nu l-a făcut automat singurul responsabil, „în special având în vedere mărturia lui McGee că se aștepta ca Autopilot să evite coliziunea”, a scris judecătorul.

Bloom a declarat că plângerea privind lipsa de avertizare a rămas în picioare, deoarece riscurile Autopilot ar putea fi greu de extras din manualul proprietarului de pe ecranele tactile ale Model S.

Judecătorul a respins, de asemenea, pretențiile privind defectul de fabricație și prezentarea neglijentă a informațiilor false.

Cauza este Benavides vs Tesla Inc., Tribunalul Districtual al SUA, Districtul de Sud al Floridei, nr. 21-21940.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...