Conferința How to Web a anunțat agenda pentru evenimentul de acest an, concepută pentru a oferi participanților informații practice și îndrumări de la experții din zona de tehnologie web. Conform unui comunicat transmis către TechRider.ro, agenda ediției din acest an include prezentări aplicate ale specialiștilor la nivel global în domeniul tech, dar și sesiuni interactive prin intermediul bootcamp-urilor.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Ascensiunea AI și implicațiile sale, una dintre temele conferinței
Agenda conferinței How to Web 2025 este conturată în jurul unor teme principale, printre care Product-Led Growth: de la strategie la execuție, Ascensiunea AI și implicațiile sale practice sau Strategii de fundraising și investiții.
Înțelegerea implementării eficiente a AI este acum o prioritate pentru profesioniștii din companiile de tech, iar conferința abordează acest subiect, prezentând modul în care participanții pot integra AI în afacerile lor. Tema Ascensiunea AI și implicațiile sale practice este creată „pentru a lucra mai eficient și a accelera rata de succes în proiectele în care (oamenii de business) sunt implicați”, transmit organizatorii conferinței.
„Google s-a angajat în susținerea startup-urilor din Europa Centrală și de Est, prin programe dedicate, resurse și mentorat, iar acum vrem să arătăm cum cele mai noi tehnologii bazate pe AI pot fi catalizatorul creșterii și eficientizării pentru startup-uri și companii, în general”, spune Carmen Pungă, Industry Lead, Google România.
Experți globali vor împărtăși strategiile și modele practice pentru integrarea AI în marketing, vânzări și dezvoltare de produse, cu recomandări aplicabile imediat. Exemplele includ:
- Beyond Autopilot: Intentional Product Leadership in the AI Age – Arne Kittler, Hey Clarity and Product at Heart;
- How to use LLMs to Create Value at Scale – Andrew Mende, Senior Product Manager al Booking.com;
- From Automation to Autonomy: Building Competitive Advantage with Agentic AI Systems – Gillian Armstrong, Amazon Web Services;
- Embedding AI in existing products for new opportunities – panel format din Alexander Agureev (Northzone), Daria Gherghelas (Speedinvest), Laurin Class (Earlybird).
Strategiile de fundraising, esențiale pentru succesul start-up-urilor
Obținerea de finanțare și identificarea investițiilor promițătoare sunt esențiale pentru succesul startup-urilor și randamentul investitorilor. Pe lângă discuțiile despre cele mai bune practici de strângere de fonduri, fondatorii de start-up-uri pot lua parte la două bootcamp-uri intense: Fundraising Bootcamp și Sales Bootcamp, unde vor avea ocazia să învețe în mod aplicat și să primească feedback direct cu privire la strategiile lor de vânzare sau prezentările de pitch de la specialiști, investitori și experți.
Câteva dintre subiectele-cheie abordate legate de această temă sunt:
- Fundraising Bootcamp Workshop: How to build your Fundraising Outreach Engine – Step by step – Nikola Yanev, Gergana Stoichkova (Startup Compass);
- Fireside: Investment thesis and live pitch analysis – Gregor Rebolj, Silicon Gardens;
- Sales Bootcamp Fireside: Founder-led sales for discovery and scaling – the Dexory journey – Andrei Dănescu (Dexory) și Zoltan Vardy (The Launch Code).
Oferta pentru biletele Early Bird se încheie pe 11 septembrie, iar cei care doresc să participe la conferința How to Web pot beneficia de 10% reducere folosind codul Economedia10 pentru biletele achiziționate de pe site-ul conferinței How to Web 2025.