Platforma Termene.ro a anunțat recent cooptarea lui Radu Vucea în funcția de Chief Product Officer (CPO), un specialist cu o experiență de peste 14 ani în companii tech de top, inclusiv Adobe, Fitbit și Meta, transmite Profit.ro. Această decizie marchează o nouă etapă strategică pentru companie, care face tranziția de la un model de creștere bazat pe vânzări directe la un model Product Led Growth (PLG).
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Noul CPO va avea ca obiective principale consolidarea experienței utilizatorilor și implementarea modelului PLG, în care produsul însuși devine motorul de atracție și retenție a clienților.
Adrian Dragomir, fondatorul Termene.ro, a subliniat importanța acestei schimbări, declarând că „acum este momentul ca produsul să preia rolul principal”. El a adăugat că experiența lui Radu Vucea este esențială pentru noul capitol al Termene.ro.
„Am scris istorie în industria noastră cu un model de dezvoltare bazat pe vânzări, dar acum este momentul ca produsul să preia rolul principal. Pentru acest pas, aveam nevoie de un lider cu experiență globală în construirea și scalarea produselor digitale. Experiența lui Radu este esențială pentru noul capitol al Termene.ro: el aduce mixul de viziune strategică și execuție practică necesar pentru a scala inteligent și sustenabil și pentru a construi o organizație product-led.” – Adrian Dragomir.
Această numire se înscrie într-o serie de inițiative recente ale companiei, printre care se numără achiziția startup-ului Confidas și cooptarea jurnalistului Ionuț Bonoiu pentru a conduce o divizie editorială bazată pe date și AI.
Prin adoptarea strategiei PLG, Termene.ro își propune să accelereze semnificativ creșterea, vizând o creștere anuală de peste 50% și extinderea pe piețele vecine.
Platforma este în prezent cea mai cuprinzătoare din România, cu peste 130.000 de profesioniști și 6.000 de companii abonate.