TP-Link România lansează platforma SolutionX, dedicată partenerilor care comercializează soluțiile TP-Link pe plan local. Conform unui comunicat de presă transmis către TechRider.ro, platforma oferă „un sprijin real în procesul de vânzare, dezvoltare de proiecte și formare continuă, fiind gândită ca un instrument de lucru, nu doar ca un simplu program de loializare pentru parteneri.”
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Platforma a fost lansată la începutul lunii iulie, iar, de la 1 august, toți partenerii înscriși se pot bucura de beneficiile SolutionX. Directorul de vânzări TP-Link România, Simona Nijnic, spune că platforma este una „strategică prin care dorim să construim o comunitate solidă de companii care împărtășesc aceleași valori: performanță, inovație și încredere.”
Prin intermediul acestui program, companiile partenere au la dispoziție un cadrul de colaborare între ele și TP-Link, cu beneficii pentru activitatea lor comercială, printre care se numără:
- acces la documentație specializată, studii de caz și suport pre-sales.
- înregistrarea de proiecte și suport comercial, pentru partenerii activi în zona de soluții profesionale;
- transferul constant de know-how, prin training-uri online, certificări oficiale și materiale tehnice actualizate;