Adobe își transformă aplicațiile pentru a fi controlate prin conversație și pregătește integrarea cu ChatGPT

logo-urile Adobe si OpenAi
Sursa foto: SOPA Images, SOPA Images Limited / Alamy / Profimedia

Adobe intră oficial în era conversațională a creației digitale. Compania americană a anunțat că aplicațiile sale de editare foto și video pot fi acum controlate prin dialog, iar în paralel lucrează cu OpenAI pentru a integra ChatGPT direct în ecosistemul său. Este o mișcare așteptată, într-un moment în care industria creativă se reinventează sub presiunea inteligenței artificiale, conform Reuters.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

De altfel, Adobe a deschis drumul în 2023, odată cu lansarea platformei Firefly, capabilă să genereze imagini și alte tipuri de conținut pe baza comenzilor text. Acum, compania merge mai departe. Aplicațiile au fost reproiectate pentru a colabora cu asistenți AI care pot crea și edita conținut doar prin conversație.

În spatele scenei, mai mulți „agenți” inteligenți acționează butoane și glisoare exact ca un editor uman. Utilizatorul poate însă interveni oricând, pentru a ajusta manual rezultatul. „Puteți ajusta modificările realizate de agentul din ChatGPT și, dacă doriți, puteți continua lucrul în aplicația Express, unde puteți conversa în continuare cu agentul de design integrat, având acces la întreaga suită de funcționalități și instrumente de editare din Express”, explică Ely Greenfield, directorul tehnologic al diviziei Adobe Digital Media.

După cum observă analiștii, această combinație între AI conversațional și control manual marchează o etapă importantă în evoluția designului digital. Nu este clar deocamdată când va fi disponibilă integrarea completă cu ChatGPT, dar Adobe confirmă că lucrează deja cu OpenAI pentru ca utilizatorii să poată începe proiecte direct în chatbot și să le continue apoi în aplicațiile sale.

În același timp, asistentul AI din Adobe Express este deja activ, oferind o experiență de creație mai intuitivă pentru milioane de utilizatori. „Acum că am refăcut aplicațiile pentru a lucra cu asistenți inteligenți, putem integra mai ușor servicii terțe”, a mai spus Greenfield.

Industria trece printr-un moment intens. Adobe pare să fi intuit corect direcția: viitorul creației nu mai este despre unelte complicate, ci despre conversații fluide între om și AI.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...