Bugatti Tourbillon are probabil cea mai scumpă vopsea din lume, iar instrumentarul de bord special costă cât un Corvette

Sursa foto: Bugatti

Bugatti Tourbillon, succesorul lui Chiron, va fi un hypercar fabricat în doar 250 de exemplare, iar prețul de pornire este pe măsura exclusivității sale: 4,6 milioane de dolari.

Noul model al constructorului francez va avea aproape 1.800 de cai-putere, produși de un motor V16 cu o capacitate de 8,3 litri și trei motoare electrice. Motorul pe benzină aspirat va produce aproape 1.000 de cai-putere, iar cele trei motoare electrice 789 de cai-putere.

Un client a făcut publică o foaie de comandă pentru un model Tourbillon, arătând că, pe lângă prețul de pornire uriaș, costul opțiunilor poate adauga aproape un milion de dolari la prețul final, scrie Car Scoops, care publică și imaginile. Imaginile au fost postate inițial pe Instagram, însă au fost ștearse, iar ulterior au apărut pe TheSupercarBlog.

Modelul Bugatti Tourbillon în cauză a fost configurat cu pachetul Equipe Pur Sang, care costă 240.000 de dolari și include 8 țevi de eșapament și o caroserie superioară din punct de vedere aerodinamic.

Cea mai scumpă opțiune de pe lista publicată este vopseaua Matt Vermillion Carbon sau Matt Red, care crește prețul cu 360.000 de dolari – mai mult decât prețul unor modele Ferrari sau Porsche.

Acoperișul cu panouri de sticlă costă alte 75.000 de dolari – prețul unui Chevrolet Corvette. Jantele în două culori costă 20.000 de dolari, pachetul de ornamente interioare cu fibră de carbon costă 15.000 de dolari, iar instrumentarul de bord îmbunătățit și personalizat cu accente de aur roz adaugă alte 65.000 de dolari la prețul final. Grila specială costă 25.000 de dolari, setul de bagaje dedicat modelului costă 36.000 de dolari, iar clienții care vor logo-ul elefantului cusut în tetiere trebuie să mai scoată din buzunar încă 10.000 de dolari.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...