China stabilește obiectivul de vânzări auto pentru 2025 sub previziunile asociației / Sunt prevăzute peste 32 de milioane de unități să fie vândute

noul model de SUV de la Xiaomi in cadrul prezentarii
Sursa foto: Profimedia

China vizează să vândă 32,3 milioane de vehicule în 2025, sub cele 32,9 milioane de unități prevăzute de Asociația Producătorilor de Automobile din China (CAAM) pentru acest an. Reuters relatează că obiectivul face parte dintr-un plan de susținere a unei creșteri stabile în sectorul auto, pe care Ministerul Industriei și Tehnologiei Informației, alături de alte agenții guvernamentale, l-au publicat recent.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Este vizată o concurență loială și mediu de piață ordonat

Ținta pentru vânzările de vehicule de tip new energy (electrice, hibride sau PHEV) a fost stabilită la 15,5 milioane de unități, în creștere cu 20% față de anul precedent. Planul prezintă, de asemenea, aprobarea condiționată pentru vehiculele autonome de nivel 3, dar și eforturile chineze de îmbunătățire a siguranței rutiere, a cadrelor de asigurare și a reglementărilor conexe.

Planul guvernamental include măsuri pentru consolidarea concurenței loiale și promovarea unui mediu de piață ordonat. Ministerul industriei a anunțat că va lansa o campanie de trei luni pentru a combate marketingul fals și alte nereguli prezente în online legate de sectorul auto.

https://techrider.ro/auto/autoritatile-din-china-vor-sa-combata-publicitatea-falsa-din-sectorul-auto-local-pe-fondul-intensificarii-razboiului-preturilor/

Măsurile de combatere vin după ce, în luna mai, reglementările de pe cea mai mare piață auto din lume au fost înăsprite împotriva unui război prețurilor prelungit, care a afectat producătorii de automobile, furnizorii și dealerii.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...