Comisarul european Stéphane Séjourné: UE trebuie să protejeze industria sa auto de concurența chineză

Stéphane-Séjourné-comisar-european
Sursa foto: M. Popow / imago stock&people / Profimedia

Uniunea Europeană trebuie să-și apere industria auto de concurența chineză, inclusiv prin reevaluarea obiectivului său de emisii zero pentru mașinile și camionetele noi până în 2035, a declarat șeful industriei blocului comunitar, Stéphane Séjourné. Conform Reuters, acesta a mai afirmat că Uniunea ar trebui, de asemenea, să ia în considerare diversificarea exporturilor sale și să stabilească noi norme pentru a proteja producția europeană.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Séjourné: UE trebuie să dea „dovadă de flexibilitate” față de obiectivul 2035

Comisarul a avertizat că, dacă nu se intervine asupra industriei, numărul de mașini produse și vândute în Europa „va scădea de la 13 (milioane) la 9 milioane” în doar zece ani.

Acesta a mai declarat că Uniunea trebuie să „dea dovadă de flexibilitate” față de obiectivul de interzicere completă a mașinilor cu motoare cu ardere internă până în anul 2035. Se preconizează că, până la finalul anului, obiectivul să fie revizuit, ca răspuns la apelurile producătorilor auto care susțin că trecerea totală la EV-uri nu mai este fezabilă.

Comisarul propune măsuri împotriva fabricilor chineze din UE

Comisarul european a afirmat că producătorii auto europeni ar trebui să se orienteze către noi piețe pentru vânzările lor, iar companiile ar trebui să se confrunte cu mai puțină birocrație. Potrivit lui Séjourné, Comisia Europeană intenționează să anunțe crearea unei noi categorii de mașini electrice mici și accesibile pentru a contracara concurența chineză și a revigora piața internă, ca parte a unei strategii mai ample care va fi prezentată pe 10 decembrie.

Comisarul pentru industrie a sugerat, de asemenea, măsuri împotriva fabricilor chineze din Europa, acesta spunând că există producători care „asamblează mașini chinezești în Europa cu componente chinezești și personal chinez” și că este „inacceptabil”.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...