BMW a anunțat extinderea colaborării cu jucătorul spaniol Carlos Alcaraz, actualul lider mondial din tenis. Informația a fost transmisă printr-un comunicat oficial, care subliniază importanța tenisului în strategia de sponsorizare a mărcii germane, implicată în acest sport de aproape patru decenii.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Colaborarea dintre BMW și Carlos Alcaraz a fost prelungită pe termen lung, semn că brandul își dorește să asocieze valorile sale cu cele ale campionului spaniol. Uwe Dreher, vicepreședinte marketing BMW Europa, a declarat că Alcaraz reprezintă prin pasiunea și perseverența sa ceea ce marca vrea să transmită publicului său.
Alcaraz, care și-a recâștigat recent poziția de număr 1 mondial după victoria la US Open, a subliniat că este onorat să continue alături de BMW. Sportivul a amintit că sprijinul companiei a venit încă dinaintea primului său titlu de Grand Slam, ceea ce face parteneriatul cu atât mai valoros.
Tradiția BMW în tenis, din 1987 până azi
Implicarea BMW în tenis a început în 1987, când marca germană a devenit partener al turneului BMW Open din München. În 2025, această colaborare a ajuns la ediția cu numărul 38, iar competiția a fost ridicată la statutul de turneu ATP 500.
Pe lângă acest eveniment, BMW este prezent și ca partener la alte competiții majore: Indian Wells (SUA), Roma (Italia) și Viena (Austria). Strategia arată că brandul continuă să mizeze pe vizibilitatea globală pe care tenisul o oferă, dar și pe asocierea cu sportivi de top.
Pentru BMW, parteneriatul cu Alcaraz nu este doar o asociere sportivă, ci și o strategie de consolidare a brandului pe piețele-cheie, mai ales printre tinerii consumatori atrași de imaginea sportivului spaniol.
De partea cealaltă, Alcaraz beneficiază de vizibilitate suplimentară și de suportul unei mărci care a dovedit că își respectă angajamentele pe termen lung.
