Creșterea vânzărilor de smartphone-uri, în special în Asia de Sud-Est, a contribuit la creșterea veniturilor Xiaomi din al doilea trimestru cu 30,5%, a anunțat marți compania producătoare de smartphone-uri și vehicule electrice, relatează Reuters.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Veniturile pentru trimestrul încheiat la 30 iunie au fost de 116 miliarde de yuani (16,16 miliarde de dolari), depășind media de 114,7 miliarde de yuani estimată de 15 analiști chestionați de LSEG.
Profitul net ajustat a crescut cu 75,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 10,8 miliarde de yuani, depășind estimarea medie de 10,1 miliarde de yuani, potrivit datelor LSEG.
Al treilea producător mondial de smartphone-uri a devenit cea mai vândută marcă de smartphone-uri din Asia de Sud-Est în al doilea trimestru și a ocupat locul al doilea în Europa în ceea ce privește livrările, a declarat compania.
În același timp, divizia sa de vehicule electrice a generat venituri de 20,6 miliarde de yuani în al doilea trimestru, în creștere față de 18,1 miliarde în primul trimestru. Compania a livrat 81.302 vehicule electrice în trimestrul iunie, comparativ cu livrările de 75.869 de mașini SU7 în ianuarie-martie.
Al doilea model de vehicul electric al companiei, YU7, a fost lansat la sfârșitul lunii iunie, livrările începând abia luna trecută, ceea ce înseamnă că încă nu s-a reflectat în rezultate.
EV, AI și alte inițiative noi au raportat o pierdere netă totală de 0,3 miliarde de yuani în trimestrul iunie, în scădere față de pierderea de 0,5 miliarde din primul trimestru.
Acțiunile Xiaomi, listate la Hong Kong, care produce și electrocasnice, au închis în scădere cu 1,2%, la 52,4 dolari hongkonghezi. Acțiunile au crescut cu 52% în acest an.