Netflix va transmite în direct lansările şi operaţiunile spaţiale ale NASA: „Numărătoarea inversă a început oficial”

Lansare rachetă spațiu
Sursa foto: NASA / SWNS / SWNS / Profimedia

Urmărirea lansărilor de rachete şi a mişcărilor astronauţilor în spaţiu va fi posibilă în curând pe Netflix, a anunţat platforma de streaming, alături de agenţia spaţială americană, NASA, transmit agenţiile AFP şi EFE, citate Agerpres.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

„Indiferent dacă eşti un fanatic al spaţiului sau o persoană căreia pur şi simplu îi place să vadă Pământul strălucind de la peste 400 km altitudine, numărătoarea inversă a început oficial”, a postat gigantul american de streaming pe un blog, promiţând un debut în streaming în cursul verii.

Programul include „imagini impresionante cu Pământul de pe Staţia Spaţială Internaţională (ISS), ieşiri extravehiculare ameţitoare ale astronauţilor şi lansări de rachete”.

Un astfel de acord de distribuţie va „face spaţiul mai accesibil în locuinţe”, a declarat agenţia spaţială într-un comunicat, fără a dezvălui durata sau valoarea contractului.

Conţinutul pe care NASA va începe să îl transmită pe Netflix era deja difuzat în direct şi în mod gratuit pe NASA+, serviciul de televiziune al agenţiei spaţiale americane. Însă, prin acest nou parteneriat, NASA doreşte să aducă acest conţinut aproape de un public mai larg. „Prin acest parteneriat, activitatea NASA în materi de ştiinţă şi explorare va deveni şi mai accesibilă, permiţând agenţiei să crească implicarea şi să inspire un public global într-un peisaj media modern, în care Netflix ajunge la un public global de peste 700 de milioane de persoane”, se mai arată în comunicat.

La începutul lunii iunie, Netflix a semnat un parteneriat similar cu TF1, lider de audienţă în Franţa, permiţând platformei americane să difuzeze canalele grupului. Aceasta a fost o premieră mondială, deoarece Netflix nu îşi deschisese niciodată anterior serviciile către un alt operator.

Împreună cu NASA, gigantul american, care avea peste 300 de milioane de abonaţi la nivel mondial în decembrie anul trecut, îşi va putea adăuga un repertoriu spaţial în oferta sa de conţinut live, în creştere.

La sfârşitul anului 2024, platforma s-a remarcat în mod special prin difuzarea în direct a două meciuri din liga profesionistă de fotbal american NFL şi a unui meci de box între YouTuber-ul Jake Paul şi Mike Tyson.

Transmisiunile misiunilor agenţiei spaţiale americane vor fi în continuare disponibile în direct, în mod gratuit şi fără publicitate, pe site-ul său web şi în aplicaţia sa, a insistat NASA.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...