Spotify adaugă 5 milioane de abonați premium și atinge un venit operațional record

Logo aplicatie Spotify
Sursa foto: Rafael Henrique / Zuma Press / Profimedia

Spotify a raportat o creștere semnificativă în primul trimestru al anului 2025, adăugând 5 milioane de abonați premium și atingând un total de 268 de milioane, în creștere cu 12% față de aceeași perioadă din 2024, potrivit TechCrunch.

Este cel mai mare avans trimestrial al abonaților plătitori înregistrat de companie din 2020 pentru un prim trimestru.

Venitul operațional a atins un nivel record de 509 milioane de euro (circa 528 milioane de dolari), depășind performanța din trimestrul anterior, când a fost de 477 milioane de euro.

Totuși, cifra a fost sub așteptările Spotify, care anticipa 548 milioane de euro (625 milioane de dolari). În ansamblu, veniturile totale ale companiei au crescut cu 15% față de anul trecut, ajungând la 4,2 miliarde de euro (4,8 miliarde de dolari).

Numărul total al utilizatorilor activi lunar (MAUs) a urcat la 678 de milioane, dintre care 423 de milioane folosesc serviciul în varianta gratuită, susținută de reclame.

Spotify își consolidează poziția în fața competitorilor principali, precum Apple Music și Amazon Music, și accelerează investițiile în conținut video.

Platforma găzduiește acum 330.000 de podcasturi video, iar prin noul program Spotify Partner Program, a distribuit peste 100 de milioane de dolari creatorilor de conținut în primele trei luni ale anului.

În paralel, compania a extins disponibilitatea funcției AI Playlist – care generează liste muzicale personalizate cu ajutorul inteligenței artificiale – în peste 40 de piețe internaționale, inclusiv Bahamas, Fiji, Ghana, Jamaica, Kenya și Singapore.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...