Footprints AI, o firmă românească de AI care ajută brandurile să ofere reclame mai eficiente pe baza datelor colectate de la servicii și dispozitive din magazine fizice, poate implementa soluția sa chiar și la un magazin din deșert din Maroc, care nu dispune de prea multă tehnologie, potrivit lui Dan Marc, cofondator și CEO al companiei.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
În mod normal, în magazinele tehnologizate, datele sunt colectate și anonimizate de la dispozitive și servicii precum routere, camere, senzori sau tranzacții la case. Însă, în alte locuri, tehnologia oferită de Footprints AI lucrează cu orice găsește în magazin. Pot fi folosite, de exemplu, doar date de tranzacționare de la casa de marcat.
„Dacă ne trimiteți la un magazin din deșert din Maroc, nu avem nicio problemă să implementăm tehnologia”, a spus Dan Marc, la un eveniment organizat de companie, la care TechRider a participat.
Compania oferă serviciile sale gratuit pentru magazine, clienții săi fiind brandurile care vând produse în retail.
Folosind aceste date, Footprints AI poate să „mapeze” tot ceea ce se întâmplă într-un magazin fizic, iar datele sunt folosite ulterior pentru campanii publicitare mai eficiente derulate de branduri.