Firmă românească de AI care ajută brandurile să ofere reclame mai eficiente pe baza datelor colectate din magazine fizice: Putem implementa tehnologia și la un magazin din deșert în Maroc

un magazin in desert
Sursa foto: Edwin Remsberg / VWPics / Profimedia

Footprints AI, o firmă românească de AI care ajută brandurile să ofere reclame mai eficiente pe baza datelor colectate de la servicii și dispozitive din magazine fizice, poate implementa soluția sa chiar și la un magazin din deșert din Maroc, care nu dispune de prea multă tehnologie, potrivit lui Dan Marc, cofondator și CEO al companiei.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

În mod normal, în magazinele tehnologizate, datele sunt colectate și anonimizate de la dispozitive și servicii precum routere, camere, senzori sau tranzacții la case. Însă, în alte locuri, tehnologia oferită de Footprints AI lucrează cu orice găsește în magazin. Pot fi folosite, de exemplu, doar date de tranzacționare de la casa de marcat.

„Dacă ne trimiteți la un magazin din deșert din Maroc, nu avem nicio problemă să implementăm tehnologia”, a spus Dan Marc, la un eveniment organizat de companie, la care TechRider a participat.

Compania oferă serviciile sale gratuit pentru magazine, clienții săi fiind brandurile care vând produse în retail.

Folosind aceste date, Footprints AI poate să „mapeze” tot ceea ce se întâmplă într-un magazin fizic, iar datele sunt folosite ulterior pentru campanii publicitare mai eficiente derulate de branduri.

  • Adrian Popa este jurnalist în grupul G4Media, coordonator la publicațiile TechRider, Economedia, G4Food și Pets&Cats. Are 19 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat în piețele financiare și tehnologie. Pe lângă aceste domenii, mai scrie despre business, macroeconomie și apărare. Înainte de a ajunge la G4Media, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro, Gandul.info și Go4it.ro. A mai lucrat la Evenimentul Zilei, Forbes România, Cotidianul și Banii Noștri. Adrian are o pasiune aparte pentru tehnologie și este interesat de efectele pe care aceasta le are asupra societății. Printre hobbyurile lui se numără lectura, istoria, ecologia, universurile SF și fitnessul.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...
|

Țările Baltice, despre decizia SUA de a limita răspândirea globală a inteligenței artificiale: „Riscă să creeze diviziuni artificiale în cadrul pieței unice a UE” / România, în aceeași situație cu Letonia, Lituania și Estonia – țările fac parte dintr-un eșalon secund, cu restricții

Țările Baltice au transmis, într-o declarație comună, că decizia SUA de a limita răspândirea globală a inteligenței artificiale,…
Citeste Mai Mult