Grupul ZF va colabora cu Horizon Robotics pentru un sistem de asistență la conducere în China / Acesta va suporta asistență până la nivelul 3 și sistemul „Navigate on Autopilot”

imagine cu sistemul de conducere autonoma a companiei Helm.ai Vision
Sursa foto: Helm.ai Vision

Grupul german ZF a anunțat o colaborare cu Horizon Robotics pentru lansarea unui sistem avansat de asistență la conducere (ADAS) pe piața chineză, care suportă până la nivelul SAE 3 de asistență la conducere și sistemul urban chinezesc Navigate on Autopilot (NOA). Potrivit unui comunicat de presă al ZF, sistemul va fi programat pentru producția de serie și livrare în 2026 și va fi aplicat unei platforme de vehicule electrice, fără ca firma să dea vreun nume.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Sistemul este capabil de asistență la conducere cu viteză mare

Sistemul avansat de asistență la conducere dezvoltat în comun, cu o putere de procesare de peste 1.000 TOPS, se bazează pe platforma de calcul de nivel auto ProAI a ZF și include cel mai recent hardware de procesare Journey 6P al Horizon Robotics. Acesta oferă „o eficiență de vârf în industrie în sprijinul arhitecturii rețelei neuronale Transformer” și, în plus, permite gestionarea modelelor avansate de mari dimensiuni, inclusiv Vision Language Models (VLM), Vision Language Action (VLA) și modele end-to-end.

Sistemul suportă pe deplin asistența la conducerea cu viteză mare, asistența la conducerea urbană, funcțiile de parcare automată și funcțiile de asistență la conducere end-to-end pentru scenarii complete, de la parcare la parcare, oferind utilizatorilor o experiență de conducere mai sigură, mai convenabilă și mai inteligentă. Christian Brenneke, șeful diviziei Electronics & ADAS din cadrul ZF Group, transmite că China este o „sală de clasă” și „sală de sport” a inovației pentru industria auto globală.

Yu Kai, fondator și CEO al Horizon Robotics, spune că, prin colaborarea celor două companii, vor contribui la „lanțul industrial global”, dar poate și promova și adopta funcții de conducere inteligentă „într-o gamă mai largă de vehicule și piețe, transformând mobilitatea inteligentă din «exclusivă» în «inclusivă»”.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...