Meta Platforms a anunțat că extinde accesul la asistentul său de inteligență artificială, Meta AI, pe ochelarii inteligenți Ray-Ban în alte șapte țări europene, relatează Reuters.
Utilizatorii din Germania, Austria, Belgia, Danemarca, Norvegia, Suedia și Finlanda vor putea acum să interacționeze cu Meta AI folosind indicații vocale pentru a obține răspunsuri la întrebări generale, a transmis compania-mamă a Facebook și Instagram.
Meta și-a lansat tehnologia AI în Europa în luna martie, o lansare care a fost anunțată inițial în luna iunie a anului trecut, dar a fost amânată ca urmare a preocupărilor de reglementare privind protecția datelor și confidențialitatea.
În timp ce Meta AI a fost lansată în SUA în 2023, lansarea sa în Europa a întâmpinat mai multe obstacole din cauza normelor stricte ale Uniunii Europene privind confidențialitatea și transparența.
Îmbunătățirea tehnologiei sale portabile cu capacități de inteligență artificială ar putea ajuta Meta să atragă noi utilizatori într-un moment în care compania investește miliarde de dolari în consolidarea infrastructurii sale de inteligență artificială.
Meta a declarat că extinderea va include, de asemenea, o funcție de traducere live, care este în curs de implementare pe scară largă pe piețele sale.
Aceasta va lansa o funcție prin care oamenii pot întreba Meta AI despre lucrurile la care se uită și pot primi răspunsuri în timp real, în țările sprijinite din UE începând de săptămâna viitoare.
Compania a actualizat ochelarii inteligenți Ray-Ban Meta cu capacitate video AI și funcționalitate de traducere lingvistică în timp real în decembrie 2024.
Meta a anunțat pentru prima dată aceste caracteristici în timpul conferinței sale anuale Connect din septembrie anul trecut.