Ferrari a inaugurat oficial showroomul Ferrari of Bucharest, marcând o nouă etapă în prezența mărcii italiene pe piața locală. Evenimentul a coincis cu premiera națională a noului Ferrari Amalfi, un coupe cu patru locuri cu motor V8 bi-turbo care înlocuiește modelul Roma și deschide o nouă direcție în designul și filosofia Grand Tourer.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Evenimentul de la București i-a reunit pe Gad Bitton, președintele Holand Automotive Group, și pe Reno De Paoli, Head of Ferrari Europe & Africa.
În același context, noul Ferrari Amalfi intră într-o competiție directă cu modele consacrate precum Aston Martin V8 Vantage și Porsche 911 GTS, toate având în comun ideea unui coupe sportiv cu performanțe de top, dar și cu o doză de confort pentru utilizarea zilnică.
Amalfi este cel mai nou Grand Tourer din gama Ferrari și marchează o evoluție în stilul propus de echipa lui Flavio Manzoni. Designul minimalist, cu linii fluide și proporții atent studiate, ascunde un motor V8 twin-turbo de 3,9 litri, amplasat frontal, ce dezvoltă 640 CP și 760 Nm. Cuplat la o cutie automată F1 DCT în 8 trepte, Amalfi accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,3 secunde și atinge 320 km/h.
Amalfi, coupe-ul de 640 CP care înlocuiește modelul Roma
Distribuția perfectă a greutății între punți (50/50), sistemul de frânare brake-by-wire și aerodinamica activă contribuie la o experiență de condus echilibrată și precisă. Interiorul aduce o nouă generație de comenzi tactile, un cockpit dublu orientat spre ambii pasageri și o arhitectură digitală bazată pe trei ecrane de înaltă rezoluție.
Amalfi duce mai departe tradiția modelelor cu motor frontal din Maranello, dar adaugă tehnologii moderne, precum sistemul ABS Evo, controlul dinamic SSC 6.1 și un spoiler activ care se ajustează automat în funcție de viteză și accelerație.
Spațiul interior 2+2 și portbagajul de 273 de litri oferă un nivel de practică rar întâlnit în segmentul supercarurilor, transformând Amalfi într-o mașină potrivită atât pentru drumuri lungi, cât și pentru utilizare cotidiană.




