FlixBus lansează primele rute interurbane cu autocarul în România, iar biletele costă de la 10 lei pe sens / Rețeaua conectează 50 de orașe din toate regiunile țării

autocar flixbus
Sursa foto: Svleusden | Dreamstime.com

FlixBus, compania care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, lansează primele sale rute interne în România, noua rețea conectând 50 de orașe din toate regiunile țării. Prețurile biletelor încep de la 10 lei pe sens, transmite News.ro.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

„FlixBus, compania travel-tech care operează cea mai extinsă rețea de autocare interurbane din Europa, lansează primele sale rute interne în România. Noua rețea conectează 50 de orașe din toate regiunile țării”, anunță compania.

Prețurile biletelor încep de la 9,99 lei pe sens și sunt valabile pentru toate rutele interne din rețea, în funcție de momentul rezervării și disponibilitate.

„Deschiderea rețelei interne FlixBus vine într-un moment-cheie pentru mobilitatea din România. Ne propunem să oferim o alternativă reală la transportul interurban tradițional, printr-o rețea sigură, digitalizată și bine conectată, construită împreună cu parteneri locali. Conectăm peste 50 de orașe și răspundem nevoii tot mai mari de opțiuni eficiente de călătorie. Ne dorim să contribuim și la dezvoltarea turismului local, oferind acces facil către destinații din întreaga țară, inclusiv zone mai puțin conectate până acum”, a declarat Adrian Rășoiu, director business development, FlixBus România.

Biletele pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus sau din aplicație, din cele peste 1.000 de agenții de turism partenere, precum și din punctele de vânzare SelfPay.

Extinderea rețelei și impactul asupra turismului

Noile rute interurbane lansate de FlixBus conectează orașe-cheie din toate regiunile țării, precum București, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea, Craiova, Arad, Botoșani și Satu Mare, asigurând legături directe între estul, vestul, nordul și sudul României. Noua rețea internă este interconectată cu rețeaua internațională FlixBus, permițând pasagerilor din orașe precum Iași sau Oradea să ajungă în destinații populare din regiune, precum Sofia, Salonic sau Balcic.

Rutele vor fi operate în parteneriat cu transportatori locali și vor conecta treptat toate marile orașe și principalele destinații turistice din țară.

„Transportul cu autocarul joacă un rol esențial în dezvoltarea turismului local, conectând orașe mari cu regiuni mai puțin accesibile prin rețeaua feroviară sau aeriană. Potrivit datelor oficiale publicate de Institutul Național de Statistică (INS), aproximativ 37.000 de turiști străini care au vizitat România în 2024 au ales autocarul ca mijloc de transport. Acesta se menține în top 3 opțiuni preferate pentru deplasările în scop turistic, alături de tren și avion”, anunță compania.

În 2024, cheltuielile cu transportul turiștilor străini au crescut cu 15,3%, reflectând o cerere în creștere pentru servicii de mobilitate și o nevoie constantă de conectivitate către diverse regiuni turistice din România.

FlixBus activează în România din 2017, dar până în prezent a operat exclusiv rute internaționale spre peste 15 țări din Europa. În ultimii ani, FlixBus a creat cea mai mare rețea de autocare interurbane din Europa și s-a extins la nivel global în 43 de țări.

Flix oferă soluții pentru călătorii pe distanțe lungi cu autocarul și trenul, în peste 40 de țări de pe patru continente, prin brandurile FlixBus, FlixTrain, Kamil Koç și Greyhound. Flix, lansat în 2013, a devenit lider de piață în transportul cu autocarul pe distanțe lungi în Europa, America de Nord și Turcia, extinzându-se accelerat și în America de Sud și India.

Flix vizează atingerea neutralității climatice în Europa până în 2040 și la nivel global până în 2050.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...