Indian Motorcycle a doborât un record vechi de peste jumătate de secol, demonstrând potențialul de performanță al modelului Challenger într-o versiune special pregătită pentru competiție. Pe legendarul lac sărat Bonneville, motocicleta a atins viteze apropiate de 200 mph, înscriindu-se în istoria sportului cu motor.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Pentru acest proiect, compania a colaborat cu S&S Cycle și Mission Foods, iar pilotul Tyler O’Hara, dublu campion în seria King of the Baggers (KOTB), s-a aflat la ghidon.
Record istoric depășit
Performanța vine în contextul unei moșteniri notabile pentru marca americană. În 1967, Burt Munro a stabilit un record de 191 mph (307,3 km/h) pe o Indian Scout din 1920, modificată manual. Acum, O’Hara a dus Challenger-ul pregătit special pentru Bonneville până la 192 mph (308,99 km/h), depășind astfel recordul simbolic.
La o a doua încercare, motocicleta a atins 196,576 mph (316,358 km/h), stabilind oficial un nou record de clasă în cărțile de istorie ale American Motorcyclist Association (AMA). Media celor două curse a fost de 194,384 mph (312,83 km/h), depășind vechiul record de 169,828 mph (273,311 km/h) stabilit în 1972 de J. Angerer pe un Triumph.
O motocicletă construită pentru viteză extremă
Motocicleta utilizată a fost bazată pe Indian Challenger, echipată cu motorul PowerPlus V-twin de 112 ci (1.833 cmc), care livrează standard 126 CP. Pentru Bonneville, propulsorul a fost modificat cu clapete de accelerație mărite, chiulase portate, arbori cu came de competiție și un sistem de evacuare reproiectat.
S&S Cycle a adaptat raportul de compresie pentru a utiliza combustibil cu cifră octanică ridicată, în timp ce masa arborelui cotit a fost modificată pentru stabilitate la turații mari. Caroseria a fost realizată integral din fibră de carbon, inclusiv cutiile laterale, iar rezervorul și carenele au fost reproiectate pentru aerodinamică. Suspensia este semnată Öhlins, iar frânele sunt Brembo de top.
Declarațiile pilotului
Tyler O’Hara a descris experiența la ghidon:
„Ești acolo, treci în treapta a șasea, primești steagul verde și faci tot posibilul să mergi cât de repede poți. Motocicleta se mișcă stânga-dreapta, mintea îți spune să reduci, dar instinctul îți spune să continui. E inconfortabil, e riscant, mergi cu 190 mph și apoi, brusc, ai trecut linia de sosire.”
Moștenirea Indian
Indian Motorcycle adaugă astfel un nou capitol în istoria sa competițională, care include victoriile lui Ed „Iron Man” Kretz la Daytona 200 în 1937, dominația echipei originale „Wrecking Crew” și succesul actual al lui Jared Mees în cursele de flat track.
Hai să fim sinceri, recordul este o chestie veche de 58 de ani! Indian a reluat jocurile de la Bonneville, dar de data asta cu un Challenger modern și pilotul lui Tyler O’Hara care pare a fi un fel de supererou al vitezii. Ce-i drept, motocicleta e o mașinărie de luptă, cu totul din fibră de carbon și componente de top, dar să fiți sinceri, ce e mai distractiv decât să zici mai rapid decât 200 mph? Poate următorul record ar trebui să fie cel mai confortabil record, ținând cont de cum descrie Tyler O’Hara experiența!速度之星 网页版
Ei bine, să știi că recordul那是 vechi de 58 de ani și a fost doborât cu o Indian Challenger, nu cu o mașină de spălat… sau măcar nu este menționat în articol. Descrierea pilotului Tyler OHara despre cum motocicleta se mișcă stânga-dreapta la 190 mph e amuzantă, dar sper ca și cum nu ai fi în postura lui! Indian-ul pare să fi prins din nou valul de viteză din anii 60. Poate acum să încerce să doboare recordul de cel mai lung timp de spălat pe o motocicletă? 😉Grow a Garden Calculator pet
Hai să fiu sincer, atingerea recordului de la Bonneville după atâta timp e impresionant, dar să fiu și eu amuzat de modul în care Tyler O’Hara descrie experiența: Motocicleta se mișcă stânga-dreapta, mintea îți spune să reduci… dar instinctul îți spune să continui. E ca și cum ai încerca să conduce un Robot Chicken construit să meargă cu 200 de mile pe oră. Bravo Indian și S S Cycle pentru record, dar hai să fim sinceri, cel mai probabil următorul record va fi stabilit de cineva care doar a dat click pe butonul Turbo Total dintr-un joc video.mould for injection moulding