Mastercard va deveni sponsorul principal al echipei de Formula 1 McLaren începând cu sezonul 2026 / Va deveni primul sponsor principal al echipei după 12 ani

Sursa foto: Mastercard

Începând cu sezonul viitor, prestigioasa echipă de Formula 1 McLaren va avea un nou sponsor principal. Conform unui comunicat de presă al echipei, echipa va purta denumirea McLaren Mastercard Formula 1 Team, cu unul dintre cei mai mari furnizori de carduri ca partener oficial al echipei din Woking.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Primul sponsor principal după 12 ani

McLaren va beneficia de finanțarea unui sponsor major la 12 ani după finalizarea parteneriatului său cu Vodafone, care a oferit emblematicele scheme de culori cromate. Această schemă de culori a fost readusă în prim-plan pentru câteva curse din ultimele trei sezoane.

Mastercard anunță că această mișcare reprezintă „o nouă eră interesantă (…) pentru fanii echipei din întreaga lume”. Compania anunță că, prin intermediul inițiativei Team Priceless, va permite fanilor papaya să se „apropie de echipă de acțiunea din calendarul de curse și să se bucure de un program de activități special conceput”.

Nu va fi prima apariție a Mastercard pe mașinile McLaren

Anunțul noului parteneriat a fost realizat într-o postare pe Instagram a companiei financiare, în care figurează cei doi piloți ai echipei, Oscar Piastri și Lando Norris, dar și CEO-ul și șeful echipei, Zak Brown.

https://www.instagram.com/reel/DN3Z5hqWk-s/

Brown a declarat că fanii echipei sunt cei mai importanți și lansează o promisiune către aceștia: „vom continua să punem fanii pe primul loc, să îi aducem și mai aproape de echipă și să le oferim experiențe incredibile”.

Mastercard a mai fost prezent pe mașinile de Formula 1 ale echipei din Woking chiar în acest sezon, alături de instituția bancară românească Banca Transilvania.

Sursa foto: VINCENT/DPPI / Shutterstock Editorial / Profimedia

Directorul de marketing și comunicare al Mastercard, Raja Rajamannar, a spus despre echipa de Formula 1 că reprezintă „culmea inovației, preciziei și performanței”, iar campania Team Priceless reflectă valorile comune ale Mastercard și McLaren.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...