Polestar își concentrează eforturile pe Europa, regiune care generează 75% din vânzările sale, într-un demers de reducere a pierderilor și a datoriilor acumulate.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
CEO-ul Michael Lohscheller a declarat că „Europa are absolut cea mai mare prioritate”, subliniind avantajele existente: o rețea solidă de service, mulți dealeri în parteneriat cu Volvo și un nivel ridicat de recunoaștere a brandului, transmite Reuters.
În primul trimestru din 2025, compania a raportat o pierdere netă de 190 milioane de dolari, în scădere față de cele 276 milioane din perioada similară a anului trecut.
Totodată, marja brută a trecut pe plus, ajungând la 6,8%, după ce fusese negativă (-7,7%) în urmă cu un an.
Modelul Polestar 4, cu un preț de pornire de 57.900 euro în Germania, a reprezentat aproape jumătate din vânzările trimestriale, iar Polestar 3 (de la 74.590 euro) a contribuit cu 20%.
În total, compania a vândut aproximativ 12.304 vehicule în primele trei luni ale anului.
În SUA și China, Polestar a avut rezultate mixte.
Modelul Polestar 4 nu va ajunge pe piața americană decât în a doua jumătate a anului 2025, după începerea producției în Coreea de Sud. De asemenea, în China, compania a încheiat parteneriatul cu Meizu, subsidiară Geely, într-un context marcat de concurența locală puternică.
Producția Polestar este localizată în Charleston (SUA), Busan (Coreea de Sud) și mai multe orașe din China, precum Chengdu, Taizhou și Hangzhou.