Rechemări în masă pentru producătorii auto germani / 24.000 de BMW-uri și 84.000 de mașini din grupul VW sunt chemate în service-uri

Sursa foto: Audi

Cele mai recente campanii de rechemare în service pentru mărcile de pe piața europeană includ patru modele de la BMW, cu probleme pentru centurile de siguranță, dar și șapte modele din grupul Volkswagen, șase dintre ele aparținând de marca Audi. Problemele în grupul VW sunt legate de bateriile mașinilor electrice sau plug-in hybrid (PHEV), transmite Profit.ro.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

24.000 de BMW-uri, rechemate în service

Patru modele produse de BMW sunt rechemate pentru probleme la centurile de siguranță. Mașinile BMW Seria 1 și Seria 2, produse în Leipzig, și X1 și X2, construite în Reegensburg, au probleme cu senzorii centurilor de siguranță de pe bancheta din spate.

Odată ajunse în service, mașinile vor fi inspectate și înlocuite, dacă se constată că senzorul este defect. Clienții trebuie să se informeze la cel mai apropiat dealer BMW autorizat despre această campanie sau de pe site-urile producătorului. Toată operațiunea va fi suportată de compania auto.

Rechemarea Audi, la scară mai mare

Și Audi se confruntă cu o astfel de problemă, doar că la o scară mult mai mică. Mai exact, 1.539 de modele Audi A6, A7, Q7 și Q8 au probleme la centurile de siguranță din față, care au un element de fixare lipsă între catarama centurii și curea.

Audi a mai demarat în acest an o campanie de rechemări ce a vizat probleme la bateria de tracțiune a modelelor electrice sau PHEV. Este vorba de 53.499 de vehicule A6, A7 și Q5, precum și 18.652 de mașini A8, Q7 și Q8. Totodată, sunt vizate și 12.352 de exemplare de Volkswagen Touareg, ale căror baterii se pot supraîncălzi și pot duce la un incendiu.

Alte rechemări din această perioadă includ 2.000 de mașini Volvo, care au o posibilă problemă la mecanismul de acționare a ușilor din spate, provocând ieșirea arcului și rănirea persoanelor din apropiere. Mașinile vizate sunt EX90, fabricate între ianuarie și august 2024.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...