Divizia de autoturisme Volvo, afectată în SUA: Tarifele lui Trump ar putea scădea vânzările pentru modele electrice EX90 și ES90 / Pierderi de 1,2 miliarde de dolari – WSJ

Sursa foto: Anders Wiklund / TT / Shutterstock Editorial / Profimedia

Volvo Cars avertizează că tarifele impuse de președintele american Donald Trump vor afecta profitabilitatea a două modele în SUA. The Wall Street Journal scrie că Volvo ar putea pierde până la 1,2 miliarde de dolari din vânzarea modelelor electrice EX90 și ES90, din cauza taxelor impuse de administrația americană.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Volvo va tăia 3.000 de locuri de muncă

Producătorul suedez de autoturisme, deținut în mare de grupul chinez Geely, se confruntă cu tarifele americane, cu cererea tot mai redusă de mașini electrice, dar și de intensificarea concurenței din China.

Recent, compania a anunțat un plan de măsuri de austeritate la Volvo, începând prin reducerea numărului de locuri de muncă cu 3.000, în principal posturi de conducere sau din birourile companiei. Asta vine ca urmare a unei scăderi în vânzări de 26% a modelelor electrice suedeze.

Într-o declarație recentă a Volvo, întârzierile majore de lansare și costurile suplimentare de producție ale SUV-ului EX90 vor afecta profitabilitatea mașinii. În același timp, sedanul ES90, care este importat în State din China, va suferi din cauza tarifelor impuse de Trump.

Planificări financiare revizuite la divizia auto a Volvo

Fredrik Hansson, directorul financiar al Volvo Cars, a declarat că producătorul suedez a „reevaluat estimările privind volumul pentru aceste două mașini”, făcând referire la Volvo EX90 și ES90.

Pentru a reflecta ajustările volumelor de vânzare planificate, dar și a profitului, divizia de autoturisme a Volvo se așteaptă la pierderi de peste 11 miliarde de coroane suedeze (1,19 miliarde de dolari), cu un efect asupra venitului net estimat la 9 miliarde de coroane (936 de milioane de dolari).

Vânzările de autoturisme Volvo în Europa au suferit cel mai mult, cu o scădere de 14%, iar modelele complet electrice au scăzut cel mai mult, cu 26% față de trimestrul trecut.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...