Versiunea de bază Ford Mustang GTD începe de la aproape 320.000 de dolari

Mustang GTD
Sursa foto: Ford

Când a fost anunțat în august 2023, Ford Mustang GTD era așteptat să aibă un preț de vânzare de aproximativ 300.000 de dolari. Ulterior, au apărut zvonuri că va costa 325.000 de dolari, însă acum publicația online Car & Driver oferă confirmarea prețului final.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Aproape 320.000 de dolari va costa modelul de bază Ford Mustang GTD, fără dotări opționale, și anumite taxe, în Statele Unite.

Avem un preț de pornire de 318.760 de dolari în Statele Unite

Totul a început cu un pliant de prezentare al unui model Mustang GTD care a apărut pe internet. Ulterior, proprietarul mașinii a contactat Car and Driver și a confirmat că modelul în cauză îi aparține, iar apoi un purtător de cuvânt al Ford a validat autenticitatea documentului.

Astfel, avem un preț de pornire de 318.760 de dolari în Statele Unite, însă suma nu incluse taxa de livrare de 5.500 de dolari și taxa de consum ridicat de 3.700 de dolari.

Kelly Aiken, proprietarul mașinii, nu a ales prea multe dotări opționale, deci prețul multora rămâne un mister. Aiken a plătit încă 10.000 de dolari pentru acoperișul de fibră de carbon și alți 1.500 pentru etrierii de frână vopsiți în roșu. Prețul total a fost de aproape 340.000 de dolari.

Mustang GTD seamănă cu un Mustang obișnuit la prima vedere, însă singurul element pe care îl au în comun cele două versiuni este că ambele au sub capotă un motor V8

Însă, chiar și aceste motoare sunt complet diferite: Mustangul vine cu un V8 de 5 litri care produce 486 de cai-putere și 566 Nm, în timp ce Mustang GTD vine cu un motor V8 de 5,2 litri, proiectat de Ford Performance și denumit “Predator”, capabil să producă 815 cai-putere și un cuplu de 900 Nm, tracțiunea este pe roțile din spate, iar puterea ajunge pe asfalt prin intermediul unei cutii de viteze cu 8 trepte și dublu ambreiaj.

Puterea Mustang GT Daytona este transmisă printr-un arbore de transmisie ușor, din fibră de carbon, conectat la un ax posterior cu 8 trepte, pentru o distribuție a greutății de aproape 50/50.

La caroserie a fost folosită multă fibră de carbon, pentru a reduce greutatea și îmbunătății performanța, suspensia este semi-activă și sistem de control hidraulic, iar jantele din magneziu au dimensiunea de 325 mm pe față și 345 mm pe spate.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...