Audi reduce previziunile financiare pentru restul anului, din cauza tarifelor americane / Pierderi de 1,5 miliarde de dolari pentru grupul VW

Sursa foto: Audi MediaCenter

Audi, marca premium din grupul Volkswagen, și-a redus previziunile financiare pentru restul anului, invocând impactul creșterii tarifelor impuse de Donald Trump, dar și a costurilor de restructurare în curs, conform Reuters. Veniturile preconizate de marca din Inglostadt sunt în scădere cu 2,5 miliarde de euro față de primele previziuni.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Audi încă evaluează impactul tarifelor americane către UE

Veniturile sunt așteptate să fie între 65 și 70 de miliarde de dolari, față de 67,5-72,5 miliarde de euro. Totodată, previziunile privind marja operațională au scăzut la 5-7%, față de 7-9% în intervalul anterior.

Audi a declarat că încă evaluează implicațiile acordului comercial încheiat între SUA și Uniunea Europeană, ce stabilește o scădere a taxei vamale pe autoturisme, de la 27,5% la 15%. Analistul Fabio Hoelscher spune că, dacă acest tarif va fi păstrat pe termen lung, „Audi va fi în continuare dezavantajat din punct de vedere concurențial, deoarece principalii săi concurenți au o prezență mai pronunțată în producția americană”.

Deși acest acord oferă o perspectivă mai clară asupra noului regim tarifar, cota de 15% reprezintă în continuare o schimbare majoră de la cei 2,5% de dinaintea celui de-al doilea mandat al lui Trump.

Producătorii auto globali au înregistrat pierderi de miliarde de dolari, parte ca urmare a tarifelor americane, dar și din cauza concurenței acerbe care vine din China. Tot grupul Volkswagen și-a diminuat previziunile financiare pentru întregul an, după ce a înregistrat pierderi de 1,5 miliarde de dolari în prima jumătate a anului 2025.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...