Stellantis amână lansarea planului strategic pentru al doilea trimestru al anului viitor. Reuters titrează că întârzierea îi va oferi noului CEO, Antonio Filosa, mai mult timp pentru a se pregăti pentru ziua piețelor de capital. Totodată, aceasta îi va oferi grupului auto șansa de a lua mai bine în considerare multipli factori, precum tarifele din SUA.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Printre considerente se numără „factorii exogeni critici”, cum ar fi tarifele SUA și „angajamentul ferm al industriei noastre față de factorii de decizie din Europa”, se arată în transcrierea unei convorbiri telefonice purtată de Ed Ditmire, directorul global al departamentului de relații cu investitorii al Stellantis.
„Ne așteptăm să luăm decizii finale cu privire la calendar relativ curând și să le comunicăm prompt la momentul respectiv”, a spus Ditmire.
Acțiunile Stellantis au închis în scădere cu 7,3% vineri după-amiază, investitorii vânzând acțiunile după o primă jumătate de zi pozitivă, în urma datelor preliminare privind vânzările pentru al treilea trimestru. Acțiunile au înregistrat o revenire de 4% luni.
Stellantis urmează să publice o actualizare privind livrările și veniturile pe 30 octombrie. Barclays a declarat luni într-o notă că „interesul investitorilor pentru Stellantis a crescut puternic”, indicând elemente pozitive recente, precum cota de piață din SUA în septembrie și comentariile privind dinamica comenzilor.
Cu toate acestea, Barclays a emis și o notă de precauție.
„Considerăm că este încă prematur să ne reangajăm pe deplin, în condițiile în care veniturile operaționale ajustate și vizibilitatea fluxului de numerar liber rămân limitate, iar noua echipă de management efectuează o schimbare strategică semnificativă”, a declarat brokerul.