Jocul video „Battlefield 6”, produs de Electronic Arts, a atins recorduri istorice în ceea ce privește vânzările francizei în primele trei zile de la lansare, vânzându-se în peste șapte milioane de exemplare, a anunțat producătorul de jocuri video, citat de Reuters.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
EA a mizat pe cel mai recent titlu „Battlefield” pentru a restabili reputația francizei și a slăbi dominația „Call of Duty”, publicat de Activision Blizzard, deținută de Microsoft, în segmentul jocurilor first-person shooter (FPS).
„Battlefield 6” a fost lansat pe 10 octombrie, la câteva săptămâni după ce EA a acceptat o vânzare de 55 de miliarde de dolari către un grup de investitori susținut de Arabia Saudită, într-o tranzacție alimentată de portofoliul său de jocuri de mare valoare.
Jocul a avut peste 172 de milioane de meciuri jucate online și a acumulat peste 15 milioane de ore vizionate pe serviciile de streaming în weekendul de trei zile, a precizat EA într-un comunicat. A înregistrat cel mai mare număr de jucători simultani din istoria „Battlefield”.
Sezonul 1 al „Battlefield 6” va fi lansat pe 28 octombrie. Conținutul sezonier va fi lansat în mod regulat, următoarele două faze urmând să apară mai târziu în acest an.
Celelalte jocuri de tip shooter ale EA, precum „Apex Legends”, „Titanfall” și „Star Wars Battlefront”, au pierdut din avânt, forțând compania să se bazeze pe una dintre cele mai cunoscute francize ale sale pentru a atrage consumatorii care rămân fideli titlurilor consacrate, pe fondul îngrijorărilor economice generate de tarifele vamale.