Rețeaua de socializare X schimbă modul în care gestionează linkurile / Este testată o nouă funcție care să păstreze utilizatorii mai mult timp în aplicație

Elon Musk și rețeaua sa de socializare X
Sursa foto: Jaap Arriens / Zuma Press / Profimedia

X testează o modificare a modului în care gestionează linkurile pe iOS, astfel încât butoanele pentru a da like, a răspunde și a republica o postare să fie întotdeauna vizibile. În mod normal, când dai clic pe un link pe X, pagina se deschide și acoperă complet postarea originală. The Verge transmite că acest lucru ar duce la o scădere a numărului de persoane care dau like sau interacționează în alt mod cu conținutul.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Viziunea lui Musk despre X: „O aplicație pentru toate”

O mare parte dintre oameni probabil că nu se mai întorc deloc pe Twitter după ce accesează un link extern. Așadar, compania ascunde postarea originală în partea de jos, în loc să lase browser-ul web să ocupe întregul ecran, și se îndreaptă și mai mult către viziunea lui Elon Musk despre X ca fiind o „aplicație pentru toate” pe care nu trebuie să o părăsești niciodată.

O plângere frecventă este că postările cu link-uri pe X nu au performanțe bune. Postarea care anunță această nouă funcție pare să sugereze că motivul este modul în care interfața te îndepărtează de X, reducând astfel interacțiunea. Nikita Bier, șeful de produs al rețelei de socializare X, a distribuit un videoclip în care se prezintă cum funcționează noua interfață.

Trecerea la o înțelegere bazată pe AI a conținutului real al unei postări, în loc de un algoritm bazat mai mult pe reguli, a fost un obiectiv clar pentru X de ceva timp. Aceste modificări ar putea duce la o creștere a acoperirii chiar și pentru conturile cu foarte puțini urmăritori.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...