Aplicaţia oficială a Aeroportului Henri Coandă Bucureşti a fost actualizată. Ce funcţii include Henri AppPort?

Sursa foto: Henriappport.ro

O nouă variantă a aplicaţiei Henri AppPort a fost lansată de dnata Catering & Retail pentru furnizarea de informaţii în timp real despre programul de zbor şi serviciile disponibile pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă din Bucureşti, transmite Agerpres.

Potrivit unui comunicat, aplicaţia Henri AppPort are versiuni în limbile română şi engleză şi este disponibilă pentru sistemele de operare Google Android şi Apple iOS, putând fi descărcată gratuit de pe site-ul www.henriappport.ro.

„Aplicaţia Henri AppPort face parte din procesul de transformare digitală prin care trece Aeroportul Internaţional Henri Coandă. Am lansat prima versiune în 2014 şi ne-am dorit să o actualizăm, integrând funcţii noi care includ serviciile disponibile la aeroport. Aplicaţia actualizată îi ajută pe pasageri să se orienteze mai uşor în aeroport, pentru a ajunge la timp la check-in sau la porţile de îmbarcare, dar şi să acceseze diverse servicii pentru ca timpul de aşteptare să fie cât mai plăcut. Unde poţi să iei masa, ce tipuri de restaurante sunt disponibile, unde se află lounge-urile VIP, ce magazine există – de la fashion la farmacii, standuri de ziare şi reviste – sunt doar câteva dintre informaţiile pe care le poţi afla prin simpla consultare a aplicaţiei de pe telefon”, a declarat Saade Hardan, CEO dnata Catering & Retail România, citat în comunicat.

Aplicaţia Henri AppPort are deja peste 120.000 de utilizatori pe telefoanele cu sistem Android şi 100.000 pe iOS, estimându-se că noile funcţionalităţi, împreună cu traficul în creştere pe cel mai mare aeroport din România şi rata ridicată de utilizare a telefoanelor smart, vor determina creşterea numărului de utilizatori activi la minimum 300.000 pe an.

Printre cele mai accesate servicii ale aplicaţiei se numără:

  • Orarul de zbor (Plecări şi Sosiri), cu actualizări în timp real;
  • Urmărirea zborului – posibilitatea de a selecta un zbor, de a activa funcţia „tracking” (urmărire) şi de a primi notificări atunci când apar modificări, eliminând astfel riscul pierderii avionului;
  • Informaţii despre specificul restaurantelor şi cafenelelor, meniuri, posibilitatea de a le evalua şi de a scrie recenzii;
  • Acces la campanii promoţionale – prin descărcarea aplicaţiei se obţine un discount de 15% în toate restaurantele şi cafenelele afiliate, care sunt listate în aplicaţie;
  • Informaţii despre magazine şi alte servicii disponibile în aeroport etc.

Compania dnata Catering & Retail va continua procesul de digitalizare a operaţiunilor de catering din aeroport prin integrarea chioşcurilor digitale pentru plasarea comenzilor la restaurante şi a codurilor QR, care, prin scanare, permit plasarea comenzilor şi plata direct de pe telefonul mobil, cu livrare la poarta de îmbarcare. În acelaşi timp, va fi introdus sistemul HACCP în variantă digitală pentru îmbunătăţirea siguranţei alimentare.

Parte a dnata din 2011, filiala din România deţine una dintre cele mai experimentate operaţiuni de catering din cadrul grupului. Nucleul activităţii dnata în România este reprezentat de operaţiunile de catering de la Aeroportul Internaţional Henri Coandă din Bucureşti, unde compania operează atât spaţii proprii, cât şi prin administrarea spaţiilor dedicate chiriaşilor, care sunt branduri din domeniul food & beverage.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...