De ani de zile, utilizatorii au partajat linkuri pentru melodiile preferate de pe Spotify în afara platformei. Cu această funcție, platforma dorește ca utilizatorii săi să rămână cât mai mult în aplicație, reiese dintr-un comunicat de presă al Spotify.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Funcția de Direct Messages ajunge și pe Spotify
Mesajele sunt doar individuale, și poți începe o conversație doar cu cineva cu care ai partajat conținut anterior. Asta înseamnă că, dacă ai o listă de redare în colaborare cu cineva sau te-ai alăturat unui jam sau unui blend, poți începe o conversație cu acea persoană. Acest lucru se aplică și persoanelor care au un abonament Family sau Duo. Odată ce ai trimis o solicitare, aceștia vor trebui să o aprobe pentru a începe o conversație.

În afara Spotify, dacă cineva îți trimite un link Spotify pe platforme precum Instagram, Facebook, WhatsApp, Snapchat sau TikTok, poți să apeși pe el și să aprobi cererea lor de chat. Alternativ, poți trimite un link de invitație unei persoane din contactele tale.
Compania a declarat că utilizatorii ar trebui să continue să partajeze conținut în afara Spotify, iar noua funcție de mesagerie este o „completare” a acesteia. Utilizatorii pot accesa mesajele apăsând pe fotografiile de profil și pot accesa conversațiile din secțiunea Mesaje din bara de navigare situată în partea stângă. Utilizatorii pot reacționa la mesaje specifice folosind emoji.
Mesajele pe Spotify nu sunt criptate end-to-end
Luna trecută, Gustav Söderström, directorul de produs și tehnologie al Spotify, a sugerat în cadrul conferinței trimestriale a companiei că experiența consumatorilor va fi mult mai interactivă în aplicație. Totuși, utilizatorii de pe rețelele sociale s-au plâns că interfața Spotify este prea aglomerată cu funcții. O persoană a spus că nu mai folosește Spotify și că a trecut la Apple Music.
„Există o afișare copleșitoare de dezordine vizuală din momentul în care navighezi de la pagina de start a Spotify la muzica pe care o cauți”, a spus Amanda Silberling, jurnalist TechCrunch.
Cu toate că mesajele sunt criptate atât în repaus, cât și în tranzit, Spotify verifică în mod proactiv mesajele pentru a vedea dacă încalcă regulile comunității. Mai mult, Spotify a declarat că utilizatorii pot raporta mesaje, iar compania va investiga aceste mesaje în conformitate cu termenii și condițiile sale de utilizare și regulile platformei.
Mesajele pot fi dezactivate la cerere
Spotify lansează funcția de mesagerie atât pentru utilizatorii premium, cât și pentru cei gratuiți cu vârsta peste 16 ani, pe anumite piețe din America Latină și America de Sud, numai pe versiunile mobile.
Deși mesajele ar putea încuraja unii să partajeze mai mult conținut cu prietenii, ar putea, de asemenea, să îi deranjeze pe cei care simt că aplicația devine din ce în ce mai copleșitoare. Din fericire, acestea pot fi dezactivate din setările aplicației.