WhatsApp a depășit pragul de 3 miliarde de utilizatori

whatsapp icon, whatsapp, whatsapp logo, 3d render, whatsapp icon, whatsapp icon, whatsapp icon, whatsapp, whatsapp, whatsapp, whatsapp, whatsapp, whatsapp logo, whatsapp logo, whatsapp logo
Photo by EyestetixStudio on Pixabay

WhatsApp a depășit pragul de 3 miliarde de utilizatori activi lunar, a anunțat CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, în cadrul conferinței privind rezultatele financiare ale companiei pentru primul trimestru din 2025, conform TechCrunch.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Aplicația de mesagerie, lansată în 2009 și achiziționată de Facebook în 2014 pentru 19 miliarde de dolari, a ajuns la 2 miliarde de utilizatori în 2020, iar acum se alătură Facebook-ului ca una dintre puținele platforme din lume care au trecut de borna de 3 miliarde de utilizatori.

Aplicația WhatsApp rămâne gratuită și fără reclame, dar reprezintă un element esențial în strategia Meta legată de inteligența artificială.

Compania consideră aplicația ca fiind una dintre principalele platforme prin care distribuie funcțiile AI dezvoltate intern. „WhatsApp continuă să înregistreze cel mai ridicat nivel de utilizare pentru Meta AI dintre toate aplicațiile noastre”, a declarat Susan Li, director financiar Meta, menționând că majoritatea utilizatorilor interacționează cu Meta AI în conversații individuale.

În timp ce WhatsApp are o penetrare ridicată la nivel global, Meta adoptă o strategie diferită în Statele Unite, unde aplicațiile native de mesagerie ale telefoanelor sunt preferate. „Sperăm să devenim lideri în timp [pe piața americană de mesagerie], dar suntem într-o poziție diferită acolo față de restul lumii. De aceea, aplicația Meta AI, ca produs de sine stătător, va fi deosebit de importantă în SUA, pentru a deveni principalul AI personal utilizat de oameni”, a spus Zuckerberg.

Pe lângă componenta destinată utilizatorilor obișnuiți, platforma WhatsApp Business joacă un rol tot mai important în veniturile companiei, contribuind semnificativ la cele 510 milioane de dolari înregistrate de suita de aplicații Meta.

Compania dezvoltă în prezent instrumente AI dedicate afacerilor, printre care un nou tablou de bord care va permite antrenarea AI-ului pe baza informațiilor oferite de companie, precum cele de pe site, din profilul WhatsApp sau de pe paginile de Facebook și Instagram. De asemenea, se testează activarea chatbotului AI direct în conversațiile comerciale cu clienții.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...