Meta extinde parteneriatul cu compania care deține brandul Ray – Ban pentru dezvoltarea ochelarilor inteligenţi

oppo ochelari
sursa foto: Captură video

Meta şi EssilorLuxottica au decis să-şi prelungească dincolo de 2030 parteneriatul prin care colaborează în vederea construirii ochelarilor inteligenţi, transmite News.ro.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Cele două companii au anunţat că vor dezvolta ochelari inteligenţi împreună şi la trecerea în decada următoare, prelungind o înţelegere care a început în 2019.

„Sunt încântat de aceste planuri pe termen lung. Avem oportunitatea de a transforma ochelarii în următoarea platformă tehnologică majoră şi de a o face să fie la modă”, a declarat CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg.

Colaborarea cu EssilorLuxottica, care deţine brandul Ray-Ban, a ajutat Meta să intre pe piaţa ochelarilor inteligenţi cu un design asemănător ochelarilor obişnuiţi.

În loc să vină cu o pereche de ochelari inteligenţi care să arate futurist şi pe care lumea să-i privească cu rezerve (cum a fost cazul ochelarilor Google), Meta a strecurat tehnologia de ultimă oră sub un design cu care oamenii sunt obişnuiţi.

Recent, compania americană a început să adauge funcţii de inteligenţă artificială ochelarilor inteligenţi, ceea ce poate creşte şi mai mult interesul oamenilor.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...