Meta extinde parteneriatul cu compania care deține brandul Ray – Ban pentru dezvoltarea ochelarilor inteligenţi

oppo ochelari
sursa foto: Captură video

Meta şi EssilorLuxottica au decis să-şi prelungească dincolo de 2030 parteneriatul prin care colaborează în vederea construirii ochelarilor inteligenţi, transmite News.ro.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Cele două companii au anunţat că vor dezvolta ochelari inteligenţi împreună şi la trecerea în decada următoare, prelungind o înţelegere care a început în 2019.

„Sunt încântat de aceste planuri pe termen lung. Avem oportunitatea de a transforma ochelarii în următoarea platformă tehnologică majoră şi de a o face să fie la modă”, a declarat CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg.

Colaborarea cu EssilorLuxottica, care deţine brandul Ray-Ban, a ajutat Meta să intre pe piaţa ochelarilor inteligenţi cu un design asemănător ochelarilor obişnuiţi.

În loc să vină cu o pereche de ochelari inteligenţi care să arate futurist şi pe care lumea să-i privească cu rezerve (cum a fost cazul ochelarilor Google), Meta a strecurat tehnologia de ultimă oră sub un design cu care oamenii sunt obişnuiţi.

Recent, compania americană a început să adauge funcţii de inteligenţă artificială ochelarilor inteligenţi, ceea ce poate creşte şi mai mult interesul oamenilor.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...