Samsung introduce reclame pe frigiderele inteligente din SUA, deși compania a insistat că „nu are intenția” de a face acest lucru

Frigider inteligent Samsung
Sursa foto: Samsung

Samsung a început implementarea reclamelor pe frigiderele sale inteligente Family Hub din Statele Unite, printr-un update software. Este pentru prima dată când producătorul sud-coreean adaugă publicitate pe aceste aparate, măsură anunțată ca parte a unui program-pilot, transmite The Verge.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Conform companiei, scopul acestui demers este de a „întări valoarea” deținerii unui frigider inteligent. „Samsung este dedicată inovației și creșterii valorii de zi cu zi pentru clienții noștri de electrocasnice. Ca parte a eforturilor continue de a consolida această valoare, desfășurăm un program pilot prin care oferim promoții și reclame selectate pe anumite modele de frigidere Samsung Family Hub din piața SUA”, se arată într-un comunicat transmis către publicația Android Authority.

Update-ul este livrat over-the-network (OTN) și include noi Termeni și Condiții (T&C), precum și o Politică de Confidențialitate (PN). Reclamele vor apărea pe așa-numitele Cover Screens, ecranele care se afișează atunci când frigiderul nu este utilizat activ. Designul și formatul acestora pot varia în funcție de opțiunile de personalizare alese de utilizatori. Samsung a precizat că publicitatea nu va fi vizibilă atunci când Cover Screen-ul rulează Art Mode sau albume foto.

În plus, compania susține că anunțurile afișate pot fi închise, ceea ce înseamnă că utilizatorii au posibilitatea de a respinge anumite reclame, acestea nemaifiind afișate pe durata campaniei.

Reacțiile inițiale la apariția informației au fost de surpriză și scepticism, după ce primele relatări despre reclamele pe frigidere au apărut pe platforma Reddit. În aprilie, Samsung declara pentru publicația The Verge că nu are planuri de a introduce publicitate pe aceste modele.

Totuși, decizia de acum se înscrie în strategia mai amplă a companiei, definită prin inițiativa „screens everywhere”, care vizează integrarea de ecrane în majoritatea electrocasnicelor. Aceeași abordare a fost adoptată anterior pe televizoarele inteligente Samsung, unde reclame au început să fie afișate încă din urmă cu aproximativ un deceniu.

Programul-pilot este lansat deocamdată doar pe piața din Statele Unite, fără a fi precizat un calendar privind extinderea către alte regiuni.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...