UPDATE Peste două milioane de produse au fost comandate pe cea mai mare platformă de retail online / Numărul de produse comandate de Black Friday a crescut cu 31%, în primele 30 de minute – eMAG

cumparaturi online card foto pexels-karolina-grabowska
Sursa foto: Pexels/ Karolina Grabowska

UPDATE Peste două milioane de produse, în valoare de 609 milioane de lei, au fost comercializate în primele trei ore de Black Friday pe cea mai mare platformă de retail online, potrivit unui comunicat eMAG transmis către Agerpres. 79% din comenzi sunt achitate cu cardul, iar 81,7% dintre ele vor fi livrate la easybox-urile din întreaga țară.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Cea mai râvnită ofertă a retailerului a fost pentru bilete la festivalul Beach, Please! la prețul de 10 lei, ce s-au vândut în primele 30 de secunde de la deschiderea campaniei. Cea mai scumpă achiziție este un SUV Volvo XC90, de 71.730 de euro, iar în topul comenzilor se numără:

  • telefon mobil Apple iPhone 15, 128GB, 5G, Black (la preţul de 1.999,99 de lei) – epuizat în 50 de secunde;
  • aparat de tuns 13 in 1 Philips All-in-One MG9530/15 + OneBlade (la preţul de 99,99 lei) – epuizat în 56 de secunde;
  • televizor Star-Light LED 32DM6601, 80 cm, Smart, HD (la preţul de 199 de lei) – epuizat în 59 de secunde;
  • laptop Acer Aspire Lite 15 cu procesor Intel Celeron N4500 până la 2.8GHz, 15,6 inci (la preţul de 599,99 de lei) – epuizat în 97 de secunde.

Județele fruntașe la comenzi, în funcție de valoarea medie a lor, sunt Dolj, Ilfov, Constanța, Timiș și Giurgiu.

ȘTIREA INIȚIALĂ Un număr de 755.000 de produse au fost comandate de către români în primele 30 de minute ale campaniei „Black Friday” din acest an, în creştere cu 31% faţă de anul anterior, arată datele procesate de către unul dintre retailerii online, scrie Agerpres.

Potrivit eMAG, în minutul de aur (7 de la start) au fost înregistrate comenzi în valoare de 16,4 milioane de lei, cu 26% mai mult decât la ediţia precedentă, iar în secunda de aur, 1.127 de produse, pe plus cu 78%.

De asemenea, plăţile prin MyWallet au crescut cu 30%, de la un an la altul,

Pe lista achiziţiilor de produse speciale după primele 30 de minute se află: 3.500 de experienţe (bilete la Untold, Electric Castle, Summer Well şi Beach, Please!), 1.000 de abonamente la energie electrică cu cel mai mic preţ din piaţă la 1 leu/KW şi 100 de lei reducere pentru prima jumătate de an, 123 de nopţi de cazare în pachete turistice, 91.065 grame de aur şi monede, peste 10.000 kg de carne de porc, două automobile, 869 de bilete de avion, 9.500 pachete de sănătate.

La nivel general, în intervalul analizat au fost consemnate vânzări de 227 milioane de lei, iar 80% dintre comenzi au fost plătite cu cardul, transmite Agerpres.

În topul produselor se regăsesc: 191.000 de cosmetice, suplimente şi înfrumuseţare; 216.000 de băuturi, băcănie, petshop şi curăţenie; 77.000 de jucării şi articole pentru copii; 20.000 de laptopuri, IT, birotică, papetărie şi cărţi; 23.000 de televizoare, audio-video şi gaming; 30.000 de telefoane, tablete, wearables şi căşti; 41.000 de electrocasnice mici; 23.000 de electrocasnice mari; 21.000 de articole fashion şi sport; 34.000 de articole de mobilă şi casă.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...