PARKSIDE îi aduce pe Arnold Schwarzenegger și Ralf Moeller în magazinele Lidl

Credit foto: PARKSIDE

Hollywood își face simțită prezența în lumea DIY (do-it-yourself)! Arnold Schwarzenegger și Ralf Moeller sunt protagoniștii celei mai recente campanii PARKSIDE, disponibilă în magazinele Lidl din România, și marchează pentru prima dată o apariție comună. Campania își propune să inspire atât pasionații experimentați de bricolaj, cât și pe începătorii motivați să ducă la bun sfârșit proiectele proprii.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

„De la Terminator la Motivator”

Schwarzenegger declară: „De la Terminator la Motivator: parteneriatul cu PARKSIDE este făcut pentru mine. Niciun proiect do-it-yourself nu e prea complicat, nicio provocare prea mare – trebuie doar să îți dorești și să crezi în tine”.

Ralf Moeller completează mesajul campaniei prin competențele sale solide în bricolaj și entuziasmul său pentru DIY: „Să creezi ceva cu propriile mâini și să vezi rezultatul final nu se compară cu nimic. Nu am stat pe gânduri când am fost invitat să susțin campania PARKSIDE – mai ales că întotdeauna am fost pasionat de activități de acest gen”.

DIY pentru toți

Mesajul central al campaniei este clar: PARKSIDE oferă tuturor posibilitatea de a-și aduce propriul atelier acasă, indiferent de experiență sau buget. „Bricolajul este cu adevărat ceva grozav. Să creezi ceva cu propriile mâini și să vezi rezultatul final nu se compară cu nimic. Nu am stat pe gânduri când am fost invitat să susțin campania PARKSIDE”, spune Moeller.

Martin Alles, Senior Vice President Brand la Lidl International, subliniază: „Noua noastră campanie cu Arnold Schwarzenegger și Ralf Moeller arată exact cât de mult poți realiza atunci când crezi în tine. Ambii întruchipează spiritul PARKSIDE – determinare, ambiție și convingerea că oricine își poate duce la bun sfârșit propriul proiect”.

Campania brandului PARKSIDE, disponibil în magazinele Lidl, va debuta pe 1 septembrie 2025 și se va desfășura pe mai multe canale de comunicare: online, social media, out-of-home și spoturi TV.

  • TechRider este o redacție dinamică, specializată în știri și analize despre tehnologie, gadgeturi și inovații. Echipa sa de jurnaliști pasionați oferă conținut relevant și actualizat, acoperind subiecte de la inteligența artificială la recenzii de produse, într-un stil accesibil și captivant pentru publicul român.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...