Duolingo lansează 148 de cursuri create cu AI generativ, după ce a împărtășit planurile de înlocuire a contractorilor cu inteligență artificială

Site-ul Duolingo pentru invatarea limbilor straine, deschis pe un laptop
Photo by Alberto Moya on Unsplash

Duolingo a anunțat că introduce 148 de noi cursuri de limbi străine care au fost create cu AI generativ, relatează TechCruch.

Lansarea are loc în contextul în care Duolingo s-a confruntat cu reacții negative în această săptămână, după ce a împărtășit că intenționează să înlocuiască contractorii cu AI și să devină o companie „AI-first”.

Compania spune că lansarea noilor cursuri dublează oferta sa actuală de cursuri și marchează cea mai mare extindere a conținutului din istoria Duolingo.

„Dezvoltarea primelor noastre 100 de cursuri a durat aproximativ 12 ani, iar acum, în aproximativ un an, suntem capabili să creăm și să lansăm aproape 150 de cursuri noi”, a declarat co-fondatorul și CEO-ul Duolingo, Luis von Ahn, într-un comunicat de presă. „Acesta este un exemplu excelent al modului în care AI-ul generativ poate aduce beneficii directe cursanților noștri. Această lansare reflectă impactul incredibil al investițiilor noastre în AI și automatizare, care ne-au permis să creștem la o viteză și o calitate fără precedent”.

În timp ce Duolingo își laudă utilizarea AI, compania se confruntă cu reacții negative din partea utilizatorilor care sunt descurajați de planurile sale de a utiliza tehnologia pentru a înlocui lucrătorii și de a o utiliza mai profund în aplicația sa.

Von Ahn a declarat personalului într-un e-mail că societatea trece la AI și că va „înceta treptat să folosească contractori pentru a face munca pe care AI o poate gestiona”. De asemenea, el a scris că „numărul de angajați va fi dat numai dacă o echipă nu poate automatiza mai mult din munca lor”.

„Al nu este doar o creștere a productivității”, a scris el. „Ne ajută să ne apropiem de misiunea noastră. Pentru a preda bine, trebuie să creăm o cantitate masivă de conținut, iar a face acest lucru manual nu are amploare. Una dintre cele mai bune decizii pe care le-am luat recent a fost înlocuirea unui proces lent și manual de creare de conținut cu unul alimentat de AI. Fără Al, ne-ar fi luat zeci de ani să ne extindem conținutul către mai mulți cursanți. Suntem datori față de cursanții noștri să le oferim acest conținut cât mai curând posibil”.

Utilizatorii au apelat la rețelele de socializare pentru a-și împărtăși nemulțumirea față de planurile companiei, unii susținând că utilizarea inteligenței artificiale înrăutățește aplicația prin conținut inexact și de calitate inferioară. Alții au șters aplicația și îi încurajează pe alții să urmeze exemplul.

În ceea ce privește noile cursuri de limbă, Duolingo spune că acestea sunt concepute în principal pentru a sprijini nivelurile începătoare. Acestea includ caracteristici precum Stories, care ajută la dezvoltarea înțelegerii cititului, și DuoRadio, care ajută la înțelegerea auditivă. Compania intenționează să lanseze conținut mai avansat în lunile următoare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...