Grupul eMAG a anunțat că 65% dintre interacțiunile cu clienții sunt gestionate de inteligența artificială (AI), care oferă informații personalizate pentru fiecare client în parte. Compania va investi în acest an fiscal 163 de milioane de lei în AI și alte tehnologii de personalizare și creștere a productivității, a anunțat Tudor Manea, CEO al Grupului eMAG, la evenimentul la care au fost prezentate rezultatele financiare ale companiei de anul trecut.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Bugetul total de investiții al grupului pentru acest an este de 1,2 miliarde de lei, iar o parte importantă din bani vor fi investiți într-un nou depozit în zona Bucureștiului.
Tehnologia AI este importantă și pentru vânzătorii din eMAG Marketplace, deoarece le permite să își listeze produsele mai rapid și mai eficient. Compania a anunțat, cu această ocazie, și că numărul de selleri din Marketplace din regiune s-a dublat în ultimii cinci ani. Grupul este activ în România, Bulgaria, Ungaria și Grecia (Flip.ro).
Grupul eMAG a anunțat că a avut anul trecut venituri de 11,4 miliarde de lei, în creștere cu 11% comparativ cu anul anterior. Divizia eMAG România a consemnat venituri de 7,3 miliarde de lei, în creștere cu 17%.