eMAG: La serviciul clienți, 65% dintre interacțiuni sunt gestionate de AI / Compania investește anul acesta 163 de milioane de lei în inteligență artificială și alte tehnologii

tidor manea ceo emag
Tudor Manea, CEO Grupul eMAG (Sursa foto: TechRider)

Grupul eMAG a anunțat că 65% dintre interacțiunile cu clienții sunt gestionate de inteligența artificială (AI), care oferă informații personalizate pentru fiecare client în parte. Compania va investi în acest an fiscal 163 de milioane de lei în AI și alte tehnologii de personalizare și creștere a productivității, a anunțat Tudor Manea, CEO al Grupului eMAG, la evenimentul la care au fost prezentate rezultatele financiare ale companiei de anul trecut.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Bugetul total de investiții al grupului pentru acest an este de 1,2 miliarde de lei, iar o parte importantă din bani vor fi investiți într-un nou depozit în zona Bucureștiului.

Tehnologia AI este importantă și pentru vânzătorii din eMAG Marketplace, deoarece le permite să își listeze produsele mai rapid și mai eficient. Compania a anunțat, cu această ocazie, și că numărul de selleri din Marketplace din regiune s-a dublat în ultimii cinci ani. Grupul este activ în România, Bulgaria, Ungaria și Grecia (Flip.ro).

Grupul eMAG a anunțat că a avut anul trecut venituri de 11,4 miliarde de lei, în creștere cu 11% comparativ cu anul anterior. Divizia eMAG România a consemnat venituri de 7,3 miliarde de lei, în creștere cu 17%.

Citește și: Platforma de dispozitive recondiționate Flip.ro deținută de eMAG intră în programul Genius în luna iulie / Abonații serviciului sunt de trei ori mai activi decât ceilalți clienți

  • Adrian Popa este jurnalist în grupul G4Media, coordonator la publicațiile TechRider, Economedia, G4Food și Pets&Cats. Are 19 ani de experiență în presa centrală și a debutat ca jurnalist specializat în piețele financiare și tehnologie. Pe lângă aceste domenii, mai scrie despre business, macroeconomie și apărare. Înainte de a ajunge la G4Media, Adrian a fost redactor-șef la Mediafax.ro, Gandul.info și Go4it.ro. A mai lucrat la Evenimentul Zilei, Forbes România, Cotidianul și Banii Noștri. Adrian are o pasiune aparte pentru tehnologie și este interesat de efectele pe care aceasta le are asupra societății. Printre hobbyurile lui se numără lectura, istoria, ecologia, universurile SF și fitnessul.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...