Producătorul ChatGPT, OpenAI, a lansat marți ChatGPT Go, un nou plan de abonament disponibil exclusiv în India, la prețul de 399 rupii (4,57 dolari) pe lună, cea mai accesibilă ofertă de până acum, în contextul în care compania dorește să-și consolideze prezența pe cea de-a doua piață ca mărime, notează Reuters.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Companiile globale oferă adesea planuri de abonament mai ieftine pentru piața sensibilă la prețuri din India, vizând aproape un miliard de utilizatori de internet din cea mai populată țară din lume.
Planul permite utilizatorilor să trimită de până la zece ori mai multe mesaje și să genereze de zece ori mai multe imagini în comparație cu versiunea gratuită, oferind, totodată, timpi de răspuns mai rapizi. Limitele de mesaje cresc odată cu planurile de abonament de nivel superior.
ChatGPT Go este conceput pentru indienii care doresc un acces mai bun la funcțiile avansate ale ChatGPT la un preț mai accesibil, a declarat într-un comunicat startup-ul susținut de Microsoft.
Versiunea de top a ChatGPT – ChatGPT Pro – are un preț de 19.900 de rupii pe lună în India, în timp ce ChatGPT Plus, planul său de nivel mediu, costă 1.999 de rupii pe lună.
La începutul acestui an, CEO-ul Sam Altman s-a întâlnit cu ministrul IT al Indiei și a discutat un plan de creare a unui ecosistem AI low-cost.
India este a doua cea mai mare piață a OpenAI după Statele Unite, în ceea ce privește baza de utilizatori, și ar putea deveni în curând cea mai mare, a declarat recent Altman.