OpenAI oferă ChatGPT Go gratuit timp de un an pentru toți utilizatorii din India / Google și Perplexity sunt, și ele, tot mai interesate de piața indiană

Chatbotul cu inteligență artificiala ChatGPT, creat de start-up-ul OpenAI
ID 275857176 | Ai © Boarding1now | Dreamstime.com

OpenAI, compania care a creat chatbot-ul ChatGPT, oferă planul Go pentru aplicația sa gratuit timp de un an. Oferta este valabilă pentru utilizatorii din India, iar doritorii se pot înscrie începând cu 4 noiembrie. TechCrunch relatează că acesta este încă un efort al OpenAI de a se extinde pe una dintre cele mai mari piețe mondiale.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Prețul planului Go a ChatGPT, 5 dolari/lună

Promoția anunțată de OpenAI nu specifică și o dată de încheiere. Totodată, abonații existenți ai ChatGPT Go din India sunt eligibili pentru planul gratuit de 12 luni. Cu un preț de mai puțin de 5 dolari pe lună, ChatGPT Go a fost lansat în India în august ca cel mai accesibil plan de abonament plătit al OpenAI. Serviciul s-a extins ulterior în Indonezia și, la începutul acestei luni, în alte 16 țări din Asia.

India, cea mai populată țară din lume, cu peste 700 de milioane de utilizatori de smartphone-uri și peste un miliard de abonați la internet, a fost o piață cheie pentru OpenAI. Compania și-a deschis biroul din New Delhi în august și în prezent construiește o echipă locală pentru a-și extinde prezența. CEO-ul OpenAI, Sam Altman, a declarat că India este a doua cea mai mare piață, după Statele Unite.

Cu toate acestea, generarea de venituri din planurile cu plată ale ChatGPT în această țară s-a dovedit a fi o provocare. Aplicația a înregistrat peste 29 de milioane de descărcări în cele 90 de zile premergătoare lunii august, dar a generat doar 3,6 milioane de dolari din achiziții în aplicație în acea perioadă.

Rivalii OpenAI intenționează să se extindă și mai mult în India

ChatGPT Go oferă o utilizare de 10 ori mai mare decât versiunea gratuită pentru generarea de răspunsuri, crearea de imagini și încărcarea de fișiere. De asemenea, oferă o memorie îmbunătățită pentru răspunsuri mai personalizate, potrivit OpenAI.

Rivalii OpenAI, inclusiv Perplexity și Google, caută, de asemenea, să exploateze baza mare și tânără de utilizatori din India. Perplexity a încheiat recent un parteneriat cu Airtel pentru a oferi abonamente gratuite la Perplexity Pro celor 360 de milioane de abonați ai operatorului de telecomunicații. În mod similar, Google a introdus un plan AI Pro gratuit pe un an pentru studenții din India, dar și cei din România.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...