Dongfeng își propune să ajungă la 80.000 de unități vândute în Europa / Producătorul chinez vizează triplarea vânzărilor în 2026

Sursa foto: SVEN HOPPE / AFP / Profimedia

Producătorul auto chinez Dongfeng a anunțat că își propune să tripleze vânzările în Europa la 80.000 de unități anul viitor, prin intermediul unei game de mașini cu multiple sisteme de propulsie. Conform Reuters, compania va lansa mașini cu motoare cu ardere internă, hibride, cu autonomie extinsă și complet electrice.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

De la mașini de oraș, la SUV-uri și camionete off-road

Dongfeng a devenit cel mai recent producător auto chinez care accelerează expansiunea în Europa, urmând grupuri precum BYD, Chery și Xpeng, care câștigă teren cu prețuri competitive, tehnologie avansată și designuri din ce în ce mai sofisticate.

CEO-ul Dongfeng Europe, Xie Qian, a declarat în cadrul unei prezentări la Torino, Italia, că grupul își propune să vândă 80.000 de vehicule în 2026, față de 25.000-30.000 estimate pentru acest an. Acesta se va baza pe o gamă de peste 10 modele, de la mașini de oraș la SUV-uri mari și pick-up-uri off-road, acoperind trei mărci: Dongfeng, Voyah în segmentul premium și M-Hero pentru vehicule off-road.

„Pariem cu siguranță pe vehiculele electrice cu baterie (BEV) pe termen lung. Dar pe termen mediu, cred că există loc și pentru vehiculele plug-in și hibride complete”, a spus Xie Qian, CEO-ul Dongfeng Europe.

Xie: Mașinile cu ICE sunt în continuare populare în Europa

CEO-ul chinez consideră că, totuși, vehiculele cu combustie internă (ICE) sunt încă foarte populare în unele țări europene, precum Italia sau Polonia. Expansiunea europeană a Dongfeng se bazează pe o rețea de 170 de dealeri, care se preconizează că va crește la 280 până la sfârșitul acestui an. Aceasta va include majoritatea țărilor din regiune, dar se va concentra inițial pe Italia, Polonia, Germania și Franța.

Xie a mai spus că, în 2026, compania se va concentra pe „îmbunătățirea satisfacției clienților, a calității rețelei noastre de dealeri, a punctelor noastre de vânzare și, de asemenea, a serviciilor post-vânzare”. Dongfeng va lua în considerare înființarea unei fabrici de asamblare în Europa în viitor, a spus el, dar numai după ce se va materializa o creștere constantă a vânzărilor.

  • Daniel Simion își face debutul în presă în echipa TechRider.ro, Masterand de „Jurnalism tematic” la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării, din cadrul Universității din București, el este licențiat în „Comunicare și Relații Publice”, tot la FJSC. Daniel este pasionat de jurnalism și presă de tânăr, iar lucrarea sa de licență este despre prezentarea adevărului în jurnalism în perioada campaniilor electorale. El știe tot ce mișcă în domeniul auto, dar este pasionat și de zona de tech comercială și de sporturile cu motor, în special Formula 1. Printre hobby-urile sale se numără jocurile video, serialele și filmele. Una dintre peliculele sale preferate este „F1: The Movie”, iar una dintre emisiunile pe care le urmărește săptămânal este „Last Week Tonight with John Oliver”.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...