Grupul de divertisment al lui Keanu Reeves va distribui MotoAmerica la nivel global

doua persone barbati care discuta la o masa cu un panou rosu in spate
Sursa Foto: Google

V10 Entertainment, compania deținută de actorul Keanu Reeves, a semnat un acord exclusiv de distribuție globală cu MotoAmerica, principala competiție de motociclism viteză pe șosea din Statele Unite.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

Este pentru prima dată când MotoAmerica desemnează un distribuitor extern, parteneriatul urmând să aducă publicului peste 106 curse transmise în direct din opt clase de top: Superbike, Supersport, Stock 1000, King Of The Baggers, Twins Cup, Royal Enfield Build.Train.Race., Super Hooligan National Championship și nou lansata Talent Cup.

Sezonul MotoAmerica 2025 va cuprinde 12 weekenduri de competiție în 10 state americane, pe circuite renumite precum Daytona International Speedway, WeatherTech Raceway Laguna Seca și Circuit of The Americas. În baza acordului, V10 Entertainment obține și drepturile asupra întregii arhive de conținut MotoAmerica, inclusiv opt seriale originale, printre care Pressure to Rise și Generation Speed: MotoAmerica’s Road To MotoGP.

Anunțul vine după prezentarea proiectului unui docuserial care îi are în prim-plan pe Keanu Reeves și Gard Hollinger, cofondatorii companiei ARCH Motorcycle, urmărind participarea acesteia în sezonul 2025 al clasei Super Hooligan National Championship. Prima serie este programată pentru lansare în primul trimestru al anului 2026.

„MotoAmerica a avut un parcurs incredibil în ultimii ani, iar odată cu ascensiunea echipei lui Gard și Keanu în Super Hooligan National Championship, am văzut o oportunitate clară de a amplifica avântul acestui sport”, a declarat Samantha Cooper, director de distribuție globală al V10 Entertainment.

Chuck Aksland, director operațional al MotoAmerica, a precizat: „Parteneriatul cu V10 Entertainment reprezintă un pas important în dezvoltarea sportului nostru, crescând vizibilitatea motociclismului viteză american.

Numărul fanilor la evenimente este în creștere, vizionarea digitală se extinde, iar proiecte precum docuserialul ARCH oferă publicului o perspectivă unică asupra a ceea ce face acest sport special. Extinderea colaborării cu V10 ne va ajuta să ajungem la un public și mai larg la nivel mondial.”

Potrivit datelor furnizate de MotoAmerica, sezonul actual este cel mai de succes din istoria competiției, cu o creștere a audienței TV, peste 2,5 milioane de vizualizări digitale și o comunitate online de peste 4 milioane de urmăritori. Evenimentele live atrag anual peste 400.000 de spectatori, inclusiv un record de participare la etapa de la Road America.

„MotoAmerica este construită pentru publicul sportiv de astăzi – dinamică, plină de emoție și susținută de o bază de fani pasionați”, a afirmat Carter Skeath, președintele V10 Entertainment.

V10 Entertainment, susținută de capital privat, produce și distribuie emisiuni de succes, printre care America’s Funniest Videos, aflată în cel de-al 36-lea sezon, Follow Me, Blue Collar Auction, Totally Funny Kids & Totally Funny Animals și World’s Funniest Videos.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...