Bitdefender, cea mai mare companie de securitate cibernetică din România, va prelungi parteneriatul multianual cu echipa italiană de Formula 1 Scuderia Ferrari HP. Potrivit unui comunicat de presă transmis către TechRider.ro, Bitdefender va rămâne „partenerul global exclusiv al Ferrari” pentru cybersecurity.
Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro
- articolul continuă mai jos -
Odată cu reînnoirea acordului, Bitdefender și Scuderia Ferrari își continuă colaborarea, care aduce o creștere a vizibilității brandului Bitdefender și o implicare extinsă în activitățile echipei de Formula 1. Compania românească va împărți spațiul de promovare pe mașinile italiene cu parteneri precum producătorul de carburanți Shell, compania de articole de îmbrăcăminte Puma și firma de logistică Ceva.
„Ne bucurăm să continuăm parteneriatul cu Ferrari, o colaborare între două companii globale ghidate de excelență. Securitatea cibernetică face parte astăzi din toate aspectele vieții moderne (…)”, a declarat Florin Talpeș, co-fondator și CEO al Bitdefender.
Momentan, nu este cunoscut cum va fi crescută vizibilitatea brandului pe monoposturile Ferrari, însă cel mai proeminent loc pentru promovare este pe sidepod-urile mașinilor de Formula 1. Aceea este cea mai mare suprafață pe care un sponsor se poate promova pe un monopost. Cu toate acestea, Ferrari alege să promoveze multipli sponsori pe sidepod-urile sale, cinci în cazul Marelui Premiu din Austin, Texas.

Bitdefender a devenit partener al echipei Scuderia Ferrari în septembrie 2022. Un an mai târziu, parteneriatul s-a extins pentru integrarea soluțiilor de securitate cibernetică în operațiunile de securitate ale producătorului italian, cu scopul de a ajuta analiștii în securitate informatică de la Ferrari să valideze și să trieze mai rapid alertele, să îmbunătățească capabilitățile de threat hunting și de răspuns la incidente.