McLaren, de neoprit și în a doua sesiune de antrenamente din Ungaria / Verstappen, în vizorul comisarilor după un incident bizar

FIA F1 Austria 2021 Post Qualifying Scene Lando Norris 2 (cropped)” by Lukas Raich is licensed under CC BY-SA 4.0

Lando Norris a încheiat ziua de vineri în forță, reușind cel mai bun timp și în sesiunea a doua de antrenamente libere din Ungaria. McLaren a semnat din nou un 1-2, cu Oscar Piastri la 0.291 secunde în spate, în timp ce Charles Leclerc a completat top 3 pentru Ferrari.

Urmărește cele mai noi producții video TechRider.ro

- articolul continuă mai jos -

A fost o sesiune desfășurată pe o pistă parțial înnorată, dar uscată și caldă, iar toți cei 20 de piloți au ieșit rapid pe circuit pentru a acumula kilometri și a testa diferite setări în noile condiții oferite de configurarea revizuită a circuitului Hungaroring.

Fernando Alonso a revenit în monopost după ce a lipsit din FP1 din cauza unei dureri musculare la spate, în timp ce Gabriel Bortoleto a preluat mașina de la Paul Aron la Kick Sauber. Nico Hulkenberg a generat primul moment de atenție după o ieșire largă în virajul 12, în urma căreia a împrăștiat pietriș pe pistă. Ocon și Colapinto au trecut imediat prin zonă și au cerut verificări pentru eventuale daune.

În prima parte a sesiunii, Norris a fost cel mai rapid cu anvelope medii, fiind cu aproape o jumătate de secundă în fața lui Leclerc, în timp ce Piastri l-a urmat la mică distanță. Red Bull a părut în dificultate, Verstappen plângându-se de echilibrul mașinii – „e ca pe gheață”, a transmis prin radio.

Pe măsură ce s-a trecut la simulările de calificare pe softuri, Norris a coborât timpul de referință la 1:15.624, în ciuda unor ieșiri largi în virajele 2 și 14. Piastri a fost și el rapid, dar a întâmpinat trafic în tururile rapide. În spatele lor, Stroll și Alonso au adus Aston Martin în top 5, între cele două Ferrari, în timp ce Hamilton a fost al șaselea.

Mercedes a încheiat cu Russell pe 7 și Antonelli pe 10, în timp ce piloții Racing Bulls – Hadjar și Tsunoda – s-au intercalat pe locurile 8 și 9. Verstappen a încheiat abia pe locul 14, după o sesiune frustrantă în care, pe lângă lipsa de ritm, a fost convocat la comisari pentru un incident bizar în virajul 3, unde a încetinit brusc și pare că a aruncat un prosop din cockpit.

POS NO DRIVER TEAM TIME/GAP LAPS
1 4 Lando Norris McLaren 1:15.624 27
2 81 Oscar Piastri McLaren +0.291s 30
3 16 Charles Leclerc Ferrari +0.399s 28
4 18 Lance Stroll Aston Martin +0.495s 28
5 14 Fernando Alonso Aston Martin +0.609s 25
6 44 Lewis Hamilton Ferrari +0.705s 28
7 63 George Russell Mercedes +0.793s 27
8 6 Isack Hadjar Racing Bulls +0.803s 30
9 22 Yuki Tsunoda Red Bull Racing +0.861s 30
10 12 Kimi Antonelli Mercedes +0.896s 26
11 87 Oliver Bearman Haas +0.943s 27
12 27 Nico Hulkenberg Kick Sauber +1.056s 31
13 31 Esteban Ocon Haas +1.080s 29
14 1 Max Verstappen Red Bull Racing +1.167s 25
15 30 Liam Lawson Racing Bulls +1.188s 29
16 55 Carlos Sainz Williams +1.250s 32
17 5 Gabriel Bortoleto Kick Sauber +1.322s 29
18 23 Alexander Albon Williams +1.397s 30
19 10 Pierre Gasly Alpine +1.419s 25
20 43 Franco Colapinto Alpine +1.535s 29
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Citește si...